Runner purejet goeie daily?

En hoe is het verbruik met een carb? 1:20?
Post automatically merged:

Onderhoud wat je nergens fatsoenlijk kan laten doen, omdat er maar heel weinig mensen echt verstand van hebben. (het injectie gedeelte dan in ieder geval)
Het is gewoon een kutsysteem, waar maar weinig over bekend is, en heel weinig voor te krijgen is.

Als het je om het verbruik gaat moet je gewoon voor een 4 takt gaan.
Ik weet het 4 takt beter als daily ook door het verbruik. Als de scooter gewoon rond de 1:30 verbruikt ben ik blij.
 
Carburateurs gaan vaak zuipen omdat de afstelling gewoon niet goed is. Rijk afstellen is (in principe) goed voor de motor, en zorgt er voor dat de boel koeler blijft. (zorgt ook voor veel extra roet etc, dus zo'n geweldig idee is het eigenlijk ook niet.)

Als je het niet over hele gekke cilinders hebt, zijn goed afgestelde 70cc scooters ook helemaal niet zulke zuipschuiten.

Met 4 takt heb je ook meer onderhoud nodig, hou daar ook rekening mee. Als je alles moet laten doen, denk ik dat het echt niet veel scheelt. En dan is een 2 takt toch echt wel leuker om op te rijden.
 
euhh ... je kan normaal rijden ... maar ook contineu lopen blazen ... snap je ? je kan met de rollen ook spelen met op Topsnelheid een lager toerental te bereiken , waardoor de Scooter wat trager is met optrekken , maar toch de top enigzins bereikt met een lager toerental , wat inhoud dat het verbruik lager word ..
Tja... mij maakt die paar liter meer verbruik niet uit ... en zoals ik al zei : het zit grotendeels in de rechterhand.
Je kan als eerste bij het verkeerslicht als eerste weg zijn , maar bij het volgende sta je weer stil , en komt de Scooter achter je rustig aan rijden .
Enige wat je bereikt heb , is dat je sneller weg was en voor aan staat bij het volgende verkeerslicht. terwijl je meer verbruikt heb .
 
Back
Top