Je bedoelt, of er ook positieve antwoorden zijn.Oke, nog andere mensen die ervaring hebben met een purejet runner?
Ik heb nog niks gekocht. Maar ik ben dus aan het twijfelen of ik een Purejet runner koop of iets van een viertak schakel zoals een dax. Het liefst heb ik de runner want die zien er mooi uit en het is een 2 takt.Helemaal kut dat systeem, maar je hebt hem al gekocht zeker?
Een echte Dax ?Ik heb nog niks gekocht. Maar ik ben dus aan het twijfelen of ik een Purejet runner koop of iets van een viertak schakel zoals een dax. Het liefst heb ik de runner want die zien er mooi uit en het is een 2 takt.
Dat weet ik nog niet echt maar eerst moet ik wel een keuze maken welke kant ik ga. 2 takt of 4 takt. Maar wat ik er nu van begrijp is dat purejet niet echt betrouwbaar is wat ik ook erg jammer vind (alhoewel ze op andere forums zeggen dat hij best prima is maar niet echt geschikt voor opvoeren). ik zou wel even kijken naar een vespa lx of et2 maar dat zou dan mijn 3de keuze worden.Een echte Dax ?
Motorvoertuigen en emotie, dat is geen goede raadgever bij een aankoop.Helemaal kut dat systeem, maar je hebt hem al gekocht zeker?
Dat weet ik nog niet echt maar eerst moet ik wel een keuze maken welke kant ik ga. 2 takt of 4 takt. Maar wat ik er nu van begrijp is
"Op internet kan je altijd wel ergens je gelijk vinden."dat purejet niet echt betrouwbaar is wat ik ook erg jammer vind (alhoewel ze op andere forums zeggen dat hij best prima is maar niet echt geschikt voor opvoeren). ik zou wel even kijken naar een vespa lx of et2 maar dat zou dan mijn 3de keuze worden.
Koop dat ding nou maar.Ik vraag het even voor de laatste keer nogeens. Geen purejet kopen? en dan alleen naar betrouwbaarheid kijken. Ik weet ook dat er veel onderhoud bij komt kijken maar dat moet goed komen als ik gewoon standaard rij.
Ik denk dat dit een retorische vraag isIk vraag het even voor de laatste keer nogeens. Geen purejet kopen? en dan alleen naar betrouwbaarheid kijken. Ik weet ook dat er veel onderhoud bij komt kijken maar dat moet goed komen als ik gewoon standaard rij.
Ja het klopt wel een beetje maar ik heb het gevoel dat het niet zo slecht is als sommige zeggen. ik kan ook een kopen met een carb maar ik weet niet of dat handig is met het verbruik ik wil iets dat rond de 1:30 verbruikt. mijn huidige brommer verbruikt 1:15 en dat vind ik echt teveel. Ik heb mijn oog ook al op een paar et2s en een paar daxjes maar die runners stralen er boven uit.Koop dat ding nou maar.
Je hebt je besluit al genomen en wil het hier bevestigd hebben.
Maar helaas.
Onderhoud wat je nergens fatsoenlijk kan laten doen, omdat er maar heel weinig mensen echt verstand van hebben. (het injectie gedeelte dan in ieder geval)Ik vraag het even voor de laatste keer nogeens. Geen purejet kopen? en dan alleen naar betrouwbaarheid kijken. Ik weet ook dat er veel onderhoud bij komt kijken maar dat moet goed komen als ik gewoon standaard rij.
2 takt is wel lekker janken.Onderhoud wat je nergens fatsoenlijk kan laten doen, omdat er maar heel weinig mensen echt verstand van hebben. (het injectie gedeelte dan in ieder geval)
Het is gewoon een kutsysteem, waar maar weinig over bekend is, en heel weinig voor te krijgen is.
Als het je om het verbruik gaat moet je gewoon voor een 4 takt gaan.