Runner met yasuni R

Status
Not open for further replies.

luukz

Well-Known Member
Yo ik heb sinds kort een yasuni R op mn stnd runner DD.
Hij loopt echter niet harder dan 80 op de teller :(
met mijn stnd uitlaat wilde die dat ook nog wel halen.
Er zitten nog wel te zware rolletjes in, sproeier heb ik vervangen door maat 72.
Maar volgens mij moet ik de 100 op teller wel kunnen halen.. :?
Zou hij dan ook zoveel harder gaan door andere rolletjes?

PS. net nog even gechecked of er een vario / membraambegrenzing in zat maar tevergeefs :|

Advertisement - register to remove this

Lees ervaringen enz van mensen met runners + yasuni R .
Maar nu zou ik er helemaal niks op vooruit gaan en vertel mij niet dat stnd runner uitlaat even snel is als een yasuni R.

ik doe al 13 jaar scooters , waaronder dus ook veel runners , sommige types lopen nauwelijks sneller dan 80/85 met andere uitlaat , met std uitlaat dus ook niet..

std lopen de oudere runners al zo'n 100/105 op de teller soms , uiteraard zijn runner tellers nogal overdreven dus..

dus het kan zijn dat jij gewoon het slomere type cilinder hebt..

verder gaat een runner idd weinig sneller met "snelle" uitlaat dan een std uitlaat onbegrensd..

ik zat met runner altijd zo rond de 68/72 sproeier met Dell'orto carb.

ja maar het scheelt me dus niks op mn top en dat klopt dus volgens mij niet

80 op teller is ook geen 80 he. mijn kmteller van runner week bij 95 al meer dan 10km af. en 100 is ook erg overdreven als je echt 100 op straat gaat dan is dat erg hard voor een straat scoot. mja das mijn mening

80 op teller is ook geen 80 he. mijn kmteller van runner week bij 95 al meer dan 10km af. en 100 is ook erg overdreven als je echt 100 op straat gaat dan is dat erg hard voor een straat scoot. mja das mijn mening

hij heeft het ook niet over straat KM's dennis. hij heeft het over het verschil op ZIJN teller...

anyway. wat voor bouwjaar is je runner? er zijn namelijk hele snele std runners gemaakt en de zogenaamde "slome" runners die begrenst zijn op je cillinder poort timing. schijnt wel te verhelpen zijn door de cil op te hogen... maar daar weet ik het fijne niet van...

gewoon een zoals melf al zegt een niet al te dure '50 snel' kopen of bijv. een Dr70 , moet je met dat beetje wind wat in november/december in het vooruitzicht is , de 125 wel mee kunnen halen;)

gr

Mijn runner ging vroeger gewoon 140 met standaard cilinder en de zwaarste rollen (voor meer topsnelheid) :P

@leviyneos96: Let voortaan even op de datum aub!

Close

Status
Not open for further replies.
Back