Runner met yasuni R

Status
Not open for further replies.

luukz

Well-Known Member
Yo ik heb sinds kort een yasuni R op mn stnd runner DD.
Hij loopt echter niet harder dan 80 op de teller :(
met mijn stnd uitlaat wilde die dat ook nog wel halen.
Er zitten nog wel te zware rolletjes in, sproeier heb ik vervangen door maat 72.
Maar volgens mij moet ik de 100 op teller wel kunnen halen.. :?
Zou hij dan ook zoveel harder gaan door andere rolletjes?

PS. net nog even gechecked of er een vario / membraambegrenzing in zat maar tevergeefs :|

Advertisement - register to remove this

idd :)
kijk of de begrenzer uit de uitlaat is..
en als hij te zware rollen heeft kan het natuurlijk zijn dat hij net niet genoeg toeren maakt om iets harder te rijden :)

zijn er geen onderdelen versleten ?
zoals:
- vario
- v-snaar

stnd had ik 5gram rolletjes en zuiger weet ik niet precies meer, maar daar heb ik 72 voor in gedaan zal van de week samen met mn rolletjes een nieuwe bougie kopen om de kleur te bekijken ( nu istie wel koffiebruin maar wie weet hoelang die bougie daar al zit:P )

het kan heel goed kloppen hoor dat een runner niet sneller gaat met een andere uitlaat , kan zijn dat er een slome type cilinder op zit.

maar ook met het snelle type cilinder zou je niet veel verschil merken.

Dat is helemaal niet waar, dat 90 % over de 100 halen :P

Std. runner uitlaat is vanzichzelf ook al snelle uitlaat, en Naar mijn weten is de Yasuni R niet veel stukken beter als die std. uitlaat.

Het scheelt een stukje met optrekken en stukje met top maar scheelt echt niet opeens 20 km\h

ja maar 90% van de runner DD's halen over de 100 op teller met yasuni R dus ik neem geen genoegen met 80.

Lees ervaringen enz van mensen met runners + yasuni R .
Maar nu zou ik er helemaal niks op vooruit gaan en vertel mij niet dat stnd runner uitlaat even snel is als een yasuni R.

Lees ervaringen enz van mensen met runners + yasuni R .
Maar nu zou ik er helemaal niks op vooruit gaan en vertel mij niet dat stnd runner uitlaat even snel is als een yasuni R.

Stel nou eerst eens even af hier bereik je niks mee!

straks haal je misschien wel 100 en hoop geouwehoer om niks uiteindelijk.

Status
Not open for further replies.
Back