Runner loopt niet!

Status
Not open for further replies.

Ravian

Well-Known Member
Nou heb ik vandaag bij een vriend van mij een DR70 untuned erop gezet en geprobeerd dit lopend te krijgen maar het wil niet erg lukken.

Eerst hebben we gewoon de cilinder erop gezet en gekeken of hij aanging. Er zat toen in de DO 17.5mm een sproeier 90 in. Dit liep totaal niet want als we iedere keer volgas kickten ging hij heel even aan maar viel weer weg. Daarna hebben we er een sproeier 106 ingedaan. Dit gaf het zelfde effect. Daarna haalde ik even de benzine toevoer eraf en deed de slang daarvan in een fles. Toen ik hem toen aan probeerde te zetten ging hij ineens aan en bleef gewoon stationair lopen. Dit was heel raar en de fles waarin we de slag hadden gehangen zat zo in 4 minuten vol. Nou vind ik het dus heel raar dat hij gewoon zo lang stationair kon blijven lopen omdat je zou zeggen dat hij geen benzine kreeg. Op de een of andere manier krijgt hij dus wel genoeg benzine om te blijven lopen en doet hij het zelfs beter dan als de benzine toevoer erop zit.

Ik dacht dat het mischien lag aan de vacuum ofzo maar zeker weet ik het niet. Ik hoop dat iemand anders een oplossing heeft!
 
Advertisement - register to remove this

een scooter loopt behoorlijk lang stationair op een volle vlotterbak hoor..

een scooter moet als de carb los is geweest eerst benzine aanzuigen , bij runner gaat dit erg slecht soms , meestal als ie even gelopen heeft doet ie het gewoon goed.

verder moet je natuurlijk de scooter een beetje afstellen met std filter gewoon.
 
Iets van een idee wat voor sproeier er ongeveer in moet? En of er mischien nog iets anders aan gedaan moet worden. Dit omdat hij gewoon echt totaal niet loopt terwijl hij dit eigenlijk wel zou moeten doen.
 
Ok bedankt!

Het probleem is al opgelost! Er miste namelijk een soort van klein indruk dingetje (kan het even niet anders beschrijven) bij de flotter en de bougie was niet echt lekker meer! Toch bedankt voor de reactie!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top