runner loopt niet stationair..

ruubsel

Well-Known Member
hallo,
ik heb een runner sp uit 2006 (nieuw model dus):p
ik heb er een dr70 rpm nieuwe onder net zoals:
hebo vario en hebo koppeling en een nieuwe bobine..
ik heb het hele blok schoon gemaakt en weer in elkaar gezet..
ik probeerde hem vandaag aan te trappen en hij ging wel aan, maar na een paar sec viel hij al weer uit ..
als ik mijn hand op de luchtfilter gat van mn carb hou wordt die nat van benzine..??
het is net of hij hem meteen smoort..
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
gr..:W
 
Advertisement - register to remove this

wat voor filter heb je eigelijk? dat die zwart ziet kan je eigelijk niet veel van zeggen (als je hem bv veel stationaar laat draaien veel probeerd te starten) kuis je bougie een keer of probeer een nieuwe. kick een keer met je bougie eruit en je contakt af en ga een stukje rijden, bekijk dan je bougie nog een keer. of kan je er niet mee rijden?
 
s
wat voor filter heb je eigelijk? dat die zwart ziet kan je eigelijk niet veel van zeggen (als je hem bv veel stationaar laat draaien veel probeerd te starten) kuis je bougie een keer of probeer een nieuwe. kick een keer met je bougie eruit en je contakt af en ga een stukje rijden, bekijk dan je bougie nog een keer. of kan je er niet mee rijden?

stnd luchtfilter
nee ik krijg hem wel aan de praat maar smoort hem bijna meteen..
kan het zijn dat ik per ongelijk te veel olie door de benzine heb gedaan dat er nu overal verbrande olie zit dat hij hem daardoor smoort en zo stotterd?
gr
 
Wat voor uitlaat heb je dan, want als je sproeier 80 hebt met 70cc en 17,5mm en een snelle uitlaat dan is dat wel te klein. En je hebt denk ik teveel olie door je benzine gedaan.

Dennis
 
Wat voor uitlaat heb je dan, want als je sproeier 80 hebt met 70cc en 17,5mm en een snelle uitlaat dan is dat wel te klein. En je hebt denk ik teveel olie door je benzine gedaan.

Dennis
Set-up
-yasuni r
-DR70rpm
-Hebo delta clutch
-hebo vario
-17,5 dellhorto

en heb nu sproeier 82 in gedaan en hij blijft in iedergaval al aan staan..
maar als ik gas geef smoort hij hem..
nog grotere sproeier & moet ik even alles leeg laten lopen en dan goed mengen , zou dit werken?:W
 
OKe hij loopt weer , loopt ie ook goed ?? ik denk dat sproeier 80 te weinig is, Dr70 , 17 1/2 carburateur etc. etc. dan zit je denk ik op sproeiermaat 106/108 , laat nog iets weten ben benieuws ..
 
Back
Top