Runner crash (snik..)

casper_1999

Well-Known Member
GOOOOODVERDOMME !!! dit is niet grappig. Ik heb godverdomme nog geen week mn runner, ben morgen jarig en moet morgen ook mn certificaat halen en vandaag.... knal ik tegen zo'n k*nker grasmaai kreng van de gemeente aan... godverdomme 1500,- schade....snik.... en waarschijnlijk krijg ik ook nog eens niks terug van de verzekering... KANKER GRASMAAIER!! zo, dat moest er even uit.
 
Advertisement - register to remove this

Dat is ZWAAR K*T!
Nieuwe Runner naar de t*r*ng! Zonde!
Je moet tegen de verzekering zeggen dat iemand anders met certificaat erop reedt.
Dat is dan wel verzekerd. Jij niet omdat je geen cert heb. Probeer ze maar te naaien!
Doen ze ook bij jou!
frown.gif
(bijv. extreem hoge premies).
Alvast gefeliciteerd en suc-6 met je certificaat!
MzzL!
Daantje 70MHR
 
sorry voor je runner

maarre hoe kun je nu tegen een grasmaaier aanrijden???/(zo'n grote gele toch????)

Als je je scooter hebt rij je toch juist overdreven rustig, zeker zonder certificaat?

maar ja toch lullig voor je

sterkte
 
Ja, het is echt shit, dat zeker. Maar stak die grasmaaier "opeens" over,ofzo? Ik snap niet echt hoe je een grasmaaier moet raken met je scoot. Zeker zonder cert. zou je juist heel rustig en defensief (leer je met je auto-rijlessen ooit nog wel) moet rijden. Greetz.
 
Hoe kan je nou een grasmaaier raken? Was je in het gras aan het wroeten ofzo? Met je scooter op je opde weg! Nee, niet op het fietspad, ook niet op de stoep, en ZEKR niet op het gras!!!

Maarjah toch jammer voor je, maar eigen schuld dikke bult.

SvR
 
ja ruud, het zijn altijd van die 15 jarige zonder ceterficaat, zonder helm, licht, te hard, teveel geluid, keihard door de stad knallende, gejat enz rijdende marocaantjes die het voor de fatsoenlijke rijders verpesten...
 
Nou mensen, om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, omdat ik nog geen cert heb reed ik ook overdreven rustig, maar wel harder dan die grasmaaier, die ging ik dus inhalen en toen ik er net achter zat draaide hij een straat in zonder richting aan te geven... KABOEM. dus ga mij niet vertellen dat ik onvoorzichtig reed of dat soort bullshit !!!!! ik heb trouwens wel vandaag mn certificaat gehaald.
 
Gefeliciteerd, hoop dat je er veel plezier van hebt. Het is idd zo dat een klein deel het verpest voor een grote groep (overwegend) sociaal rijdende scooterrijders. Pas geleden zat een maat van mij bij mij achterop, toen zij ik "aardig he, dat die mensen mij veel te vaak voorrang geven, he!" Ja, zegt ie, hoe komt dat? Ik zei: "die denken dat ik weer zo'n malloot ben, die ze niet allemaal op een rijtje heeft, omdat ik op een scooter rij!" Oh, zei die! Dit is eigenlijk te belachelijk voor woorden, snelle scooters zijn echt gaaf, maar in de stad worden ze als een regelrecht wapen gebruikt! Greetz & drive carefully!
 
erm? inhalen? was zeker links? mag nie he
smile.gif


en dat bedoelt iedereen nou met defensief rijden en apricieren (o.i.d.
smile.gif
) als je goed keek had je die straat gezien en was je MISSCHIEN zo slim geweest om NIET in te halen!
 
Ik heb altijd redelijk voorzichtig gereden, vooral omdat ik (nog net) van de generatie ben die geen certificaat hoefde te halen, of in ieder geval alleen op het gemeentehuis. Ik heb nog NOOIT een ongeluk gehad, waar iemand anders bij was betrokken. Terwijl ik tot dat ik met mijn rijbewijs begon, niet eens wist wat een gelijkwaardige kruising was!!!! Gewoon of de gok, of noemen we het defensief? Oftewel: KIJK GEWOON UIT JE DOPPEN, Piaggio-kappen zijn heel duur, je eigen huid nog veel duurder!!! Greetz.
 
Back
Top