Runner crash (snik..)

casper_1999

Well-Known Member
GOOOOODVERDOMME !!! dit is niet grappig. Ik heb godverdomme nog geen week mn runner, ben morgen jarig en moet morgen ook mn certificaat halen en vandaag.... knal ik tegen zo'n k*nker grasmaai kreng van de gemeente aan... godverdomme 1500,- schade....snik.... en waarschijnlijk krijg ik ook nog eens niks terug van de verzekering... KANKER GRASMAAIER!! zo, dat moest er even uit.
 
Advertisement - register to remove this

dus mensen met een ceterficaat hoeven niet voorzichtig te rijden volgens jou ofzo, wat een fucking onzin, ik rijd altijd voorzichtig en je moet nooit op voorrang rekenen, zo'n oto is een stuk harder als jou plastice scootertje hoor!
 
Ik ga deze kansloze discussie niet meer aan. Ik weet dat het fout was om zonder certificaat te rijden, maarja, dat doe je dan toch wel,(JA, JIJ OOK !) en ik wist de regels verdomde goed !! (geleerd voor mn cert die ik de volgende dag moest halen). en ik weet ook dat ik NIET fout was in wat ik deed. en het ging erom dat ik niet zag wat dat kut grasmaaiertje ging doen. als hij geen richting aan geeft ga je ervan uit dat hij rechtdoor gaat !!! Dat deed hij niet dus de schuld ligt toch echt bij hem !!
 
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik zo'n certificaat moest halen. Het is natuurlijk kut om ervoor te leren en ook nog es zoveel pieken voor te betalen, maar ik heb er toch wel al dingen van geleerd. Ik heb al vaker situaties in de stad meegemaakt waar ik zonder certificaat niet wist wie er voor mocht gaan ofzo.
 
Een certificaat scheelt ook boetes.
Liever eerst 5 á 6 tientjes kwijt, dan elke politie controle 120 piek. Heb je weer geld over om te tunen.
smile.gif
 
En alds je voor een certificaat hebt geleerd, hoef je voor je theorie voor je auto minder te leren!

En ik verbaas mij er altijd weer over wat een DOM VOLK daar zit!

Er zijn gasten die komen er GVD voor de 7e keer, en halen het nog niet! Jeez, ik hoorde van een vriend van mij, dat zon goZer tegen hem aan begon te lullen, en die had het er over dat ie naast het knopje zat te duwen...AAAARGH die gasten meoten ze gewoon verbieden het certificaat ooit nog een keer te mogen halen!!!

SvR
 
Ik ken ook iemand met een IQ van nul en die heb 18 keer over zijn certificaat gedaan en nog niet gehaald. Das pas dom!
hij is er nu maar mee gekapt en gaat voor zijn rijbewijs. Nu maar benieuwen hoevaak hij daar over doet.
 
Back
Top