niet icm een C20...melf #50 said:,17,5mm moet op zich erg goed op willen lopen .
Laurus said:C20 loopt best goed op een corsa! Heb er ervaring mee! Maar denk dat je is goed naar je rollen moet kijken bij mij begon die wat te doen bij 2,5gram (standaardvario). En ja al zou die 115 lopen is dat wel netjes...
BETA-HGS said:loopt goed jaah?? als een corsa 14.000rpm draait misschien.
melf #50 said:dat is wel te realiseren
PiTu said:115 haalde ik op mijn runner met std cil, maar goed corsa + c20?
kaj meteor said:nouw dan kan je niet lang van je corsa'tje genieten....
nooit op een darkdream runner met yasuni R oid gereden cker?runner.berg said:op je opgevoerde teller in je stoutste dromen mabey
Robinhak said:HEHE 1 die het met me eens isLOL
Het kan ook wel harder. een kameraad heft em getest met ALLEEN een andere vario er onder en hij vertelde mij dat ie 125 ging op deze teller. maar als ik erop stap (ben 75kg) dan kom ik niet boven de 115.. LOL
maar straks na de vakantie sloop ik mn blok volledig uit elkaar alle lagers vervangen en nieuwe vertanding + een complete malossi overbrenging met vario enzo.. Polini EVO 70cc en dan maar ff weer kijken
Robinhak said:HEHE 1 die het met me eens isLOL
Het kan ook wel harder. een kameraad heft em getest met ALLEEN een andere vario er onder en hij vertelde mij dat ie 125 ging op deze teller. maar als ik erop stap (ben 75kg) dan kom ik niet boven de 115.. LOL
maar straks na de vakantie sloop ik mn blok volledig uit elkaar alle lagers vervangen en nieuwe vertanding + een complete malossi overbrenging met vario enzo.. Polini EVO 70cc en dan maar ff weer kijken