This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

runner 180 tegen speed setup



Ik ging even iets te snel, je hebt gelijk dat toerental er natuurlijk ook bij hoort.
De druk vermenigvuldigd met het zuigeroppervlak geeft iets over het koppel maar daar gaat het verder niet meer over. Laten we verder proberen on- toppic verder te gaan.

ciao
 
vermogen = koppel * toerental

vermogen verkrijg je dus door zoveel mogelijk koppel te creeren bij een zo hoog mogelijk toerental.

als je het 180cctje gaat tunen op meer toeren, dan breekt het zooitje
(immers, de zuiger, drijfstand etc wegen veel meer, dus de krachten worden veeeel groter)
 
Speed Stealth said:
hij zal wel niet getopt hebben met NX uit voorzorgmaatregelen
Klopt, is voor acceleratie.
Beter pm je voortaan voor zoiets

Leuk topic dit, voor mij iig weer wat dingetjes die ik geleerd heb. Maar de praktijk vind ik toch leuker dan de theorie +pippi+