Dat was dan wel een 50 cc zip.........is al wel lang geleden.Shizzle Snizzle said:twins heeft ook ergens een filmpje staan met hun zip tegen een 180 runner, die runner was nergens te bekennen ^^
Runner1987 said:heb jij uberhaupt verstand van wat er in een scooter(blok) gebeurt?
anders kun jij ff jouw "snelle speed setup" halen
147 km/h is dan jouw target.
heb alleen van mol's nrg gehoord dat ie dat haalt
grafiek van runner staat in grote vermogens topic bij R-U-T-G-E-R
18,8 pk
Razma said:uit ervaring weet ik dat een runner 180 leuk koppel heeft, maar niet te vergelijken met een 70 speed.
@ Joël... zo onbetwist is dat niet
Speed Stealth said:jij zegt dat ik geen verstand heb van wat er in een scooterblok gebeurt:|
geloof mij dat een runner 180 malossi meer dan 160km/u kan hele mits hij goed is afgesteld...en ja dat weet ik uit ervaring dus :X
met sprinten heeft de runner geen kans hoe goed hij ook is afgesteld....
Speed Stealth said:jij zegt dat ik geen verstand heb van wat er in een scooterblok gebeurt:|
geloof mij dat een runner 180 malossi meer dan 160km/u kan hele mits hij goed is afgesteld...en ja dat weet ik uit ervaring dus :X
met sprinten heeft de runner geen kans hoe goed hij ook is afgesteld....
Runner1987 said:joel..kun je toelichten waarom vermogen acceleratie brengt en niet het koppel....
P=W=J/s=Nm/s
(kracht* afstand)/tijd= vermogen
a= dV/T=Ms^-1/s
jij beweert dat P=a
dus dat Nm=dV> koppel veroorzaakt versnelling/
of bedoel je ivm vario ed dat vermogen bij scoot belangrijker is.....
Runner1987 said:joel..kun je toelichten waarom vermogen acceleratie brengt en niet het koppel....
P=W=J/s=Nm/s
(kracht* afstand)/tijd= vermogen
a= dV/T=Ms^-1/s
jij beweert dat P=a
dus dat Nm=dV> koppel veroorzaakt versnelling/
of bedoel je ivm vario ed dat vermogen bij scoot belangrijker is.....
zenith98 said:theoretisch gezien met een scooter met een 180cc cilinder harder kunnen gaan als 70cc het klinkt zo simpel
Twin said:Je moet niet vergeten dat we ook nog een term hebben die we specifiek vermogen noemen, of ook wel gemiddlede effectieve werkdruk.
Bij de 180 is die druk veel lager als bij de 70 en dit kan je kort vertalen naar " tuningsniveau "