This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

runner 180 tegen speed setup

hmm wel interesant topic..



mar als je dan bijv die runner 180 cc.. uitbreid met een andere "snellere" uitlaat,...

of een snellere 180 cc cil eronder legt.. (er waren toch nieuwe cilinders uit gekomen ervoor?)

maar maken die 180 cc runners niet zoveel toeren (de cil) ? en anders kun je geen alu cil op een runner zetten en die zwaar tunen... dan moet je er toch wel di kmeer uit kunne halen dan met een "speed/evo/manston" setupje.. toch??
 
iemand in engeland zou rond 42 pk hebben @ 180 cc dragster .

maar dat weet ik niet zeker . wat ik wel weet is dat 180 cc zo redelijk traag is , met tuning valt er wel rond 23 pk uit te krijgen , of meer.

iemand @ duits forum had in rauschenberg ook 21 oid gescored ermee
 
Met mijn runner (zie profiel voor setup) was ik de eerste meters idd wat trager maar daarna ging ik er hard voorbij...

Ik heb hem nu weer origineel gemaakt om te verkopen maar dat valt toch nog best tegen hoe "langzaam" hij nu is... (terwijl er nog steeds een 25mm carb malossi as en getunede cilinder op zitten).

Nooit op de bank geweest overigens...

(btw, onderdelen en runner zijn dus te koop, sorry voor de spam )

Btw, een stdd 180 (2t) heeft ong 17,5 pk (op de twins bank)
 
de technische gegevens van runner 180:

Max. power 21 hp/8,000 rpm [Runner FX/SP: 15/7,500 ]

Torque 19 kgm/7,000 rpm [Runner FX/SP: 14/7,000]

Max. speed 120 km/hr [Runner FX/SP: 104]

Acceleration to 30 m 3.8 seconds [Runner FX/SP: 4.2]

Acceleration to 60 m 5.4 seconds [Runner FX/SP: 6.1]


nou je kan zelf conclusies trekken wat harder gaat