mar als je dan bijv die runner 180 cc.. uitbreid met een andere "snellere" uitlaat,...
of een snellere 180 cc cil eronder legt.. (er waren toch nieuwe cilinders uit gekomen ervoor?)
maar maken die 180 cc runners niet zoveel toeren (de cil) ? en anders kun je geen alu cil op een runner zetten en die zwaar tunen... dan moet je er toch wel di kmeer uit kunne halen dan met een "speed/evo/manston" setupje.. toch??
heb een vrijwel std 180 blokje op de bank zien staan, als ik me niet vergis had ie 8,5 kw... zegt genoeg lijkt me.
topsnelheid gaat een speed ook winnen, mits je lange vertanding hebt.
Met mijn runner (zie profiel voor setup) was ik de eerste meters idd wat trager maar daarna ging ik er hard voorbij...
Ik heb hem nu weer origineel gemaakt om te verkopen maar dat valt toch nog best tegen hoe "langzaam" hij nu is... (terwijl er nog steeds een 25mm carb malossi as en getunede cilinder op zitten).
Nooit op de bank geweest overigens...
(btw, onderdelen en runner zijn dus te koop, sorry voor de spam )
Btw, een stdd 180 (2t) heeft ong 17,5 pk (op de twins bank)
Ik heb vaak genoeg gezien @ waalhaven rotterdam. Runner 180 tegen complete malossi setups 70 cc ..... maar een runner 180 wint het niet op de 400 meter.