Dankjewel, de pakking is te groot lijkt wel. Hij valt niet mooi tussen de caburateur en de vlotterbak zegmaar. Weet jij wat de naam is van zo een pakking dan bestel ik een nieuwe.Je kunt zowel lagervet als vaseline gebruiken, heeft hetzelfde effect. Maar zonder beide zou je carburateur ook niet moeten lekken. De kans is groot dat je gewoon een nieuwe pakking nodig hebt, kost een paar euro.
Echt super super bedankt! En moet ik dan wat lagerssvet bestellen zodat ik dat eventueel er op kan smeren?Dit is een originele: https://www.k-parts.nl/vlotterbak-p...RGEAD_GjvMXRsz5LGh73hknBi2JOwcJUaAquWEALw_wcB
Je kunt ook b merk bestellen en dan zijn ze een stuk goedkoper.
Oke thx, terwijl de motor uitstond is dit gebeurt. Je zag dat er telkens druppels uit de vlotterbak kwamen vallen.Kan wel, is niet nodig. Thuis heb je waarschijnlijk nog wel wat vaseline liggen. Ook dat is eigenlijk niet perse nodig. Vaak wordt vet gebruikt zodat de pakking makkelijke los komt en je hem kunt herbruiken. Maar ik denk niet dat jij van plan bent vaak je carburateur open te halen.
En nu ik het trouwens teruglees. Ookal is je pakking lek, en hij dus een beetje benzine lekt. Hoe is heel je tank helemaal leeggelopen? Is dit gebeurd terwijl de motor aan of uit stond
Maar de pakking zat al een beetje vastgelijmt voor de helft. Dus kan ik ook gewoon een nieuwe pakking erin doen zonder iets van vet te gebruiken? Gaat die dan niet los?Kan wel, is niet nodig. Thuis heb je waarschijnlijk nog wel wat vaseline liggen. Ook dat is eigenlijk niet perse nodig. Vaak wordt vet gebruikt zodat de pakking makkelijke los komt en je hem kunt herbruiken. Maar ik denk niet dat jij van plan bent vaak je carburateur open te halen.
En nu ik het trouwens teruglees. Ookal is je pakking lek, en hij dus een beetje benzine lekt. Hoe is heel je tank helemaal leeggelopen? Is dit gebeurd terwijl de motor aan of uit stond?
Nee, je hebt ook helemaal geen lijm of iets nodig voor de pakking. Wat @WEBRacing ook zojuist zei, valt de pakking gewoon in een randje die de vorm heeft van de pakking. Jouw pakking is waarschijnlijk gewoon helemaal plat waardoor er benzine uit lekt.Oke thx, terwijl de motor uitstond is dit gebeurt. Je zag dat er telkens druppels uit de vlotterbak kwamen vallen.
Post automatically merged:
Maar de pakking zat al een beetje vastgelijmt voor de helft. Dus kan ik ook gewoon een nieuwe pakking erin doen zonder iets van vet te gebruiken? Gaat die dan niet los?
Ja de pakking is enorm uitgezet hahaha. Daardoor valt die niet meer in het randje. Ik bestel een nieuwe en dan gebruik ik geen lagersvet of iets want dat is overbodig hoor ik al.Hij ligt toch gewoon in een randje? Ik zou niet weten hoe hij daar uit moet komen. Daar klemt het rubber vaak ook gewoon wat in.
Zou wel kunnen dat de oude wat uitgezet is, maar de nieuwe moet gewoon weer netjes passen natuurlijk.
Ja pakking is helemaal uitgezet en plat zegmaar, ik heb een nieuwe bestelt en dan is het probleem opgelost ga ik vanuit. Kan ik door die ‘kapotte’ pakking last hebben gehad van valse lucht, want soms heb ik beetje verlies in vermogen. Of heeft dat er niks mee te maken.Nee, je hebt ook helemaal geen lijm of iets nodig voor de pakking. Wat @WEBRacing ook zojuist zei, valt de pakking gewoon in een randje die de vorm heeft van de pakking. Jouw pakking is waarschijnlijk gewoon helemaal plat waardoor er benzine uit lekt.
Sowieso moet je de pakking vervangen , maar heeft jou scooter geen vacuüm gestuurde benzinekraan ? Heeft hij deze dan zou deze geen benzine door moeten laten , als de motor uit staat. Waarschijnlijk heb je ook een nieuwe kraan nodigMe hele tank is leeggelopen omdat er telkens benzine in de vlotterbak stroomt en dat vervolgens uit de vlotterbak stroomt en op de grond terechtkomt. H
Jawell, is deze dan kapot? Moet ik dus een nieuwe benzinekraan halen of niet?Sowieso moet je de pakking vervangen , maar heeft jou scooter geen vacuüm gestuurde benzinekraan ? Heeft hij deze dan zou deze geen benzine door moeten laten , als de motor uit staat. Waarschijnlijk heb je ook een nieuwe kraan nodig
Maar dit heeft er niks mee te maken dat als ik gas geef dat die uitvalt toch?Sowieso moet je de pakking vervangen , maar heeft jou scooter geen vacuüm gestuurde benzinekraan ? Heeft hij deze dan zou deze geen benzine door moeten laten , als de motor uit staat. Waarschijnlijk heb je ook een nieuwe kraan nodig
Oke thxAls de benzine uit je slang blijft lopen als de motor uit staat , en het is een vacuüm gestuurde kraan , is deze stuk ja .
Ah oke dankjewel. Dus ik moet via internet een benzinekraan kopen?Nee dat denk ik niet , maar kan zo maar zijn dat er een kanaal nu niet afgesloten wordt , dat met een nieuwe pakking wel weer dicht zit. Maar wel dat je tank leegloopt , is je pakking weer goed , en sluit deze weer af , zou de vlotter ook de boel afsluiten , maar dat is niet de bedoeling van de kraan . Krijg je een lekke vlotternaald , of vlotter , loopt weer je tank leeg.
Ik heb een benzineslang die op me caburateur zit en een slang die op me spruitstuk zit wat de vacuum slang is. Ligt het dus aan me benzinekraan denk je? Dan bestel ik een nieuwe want da voorkomt problemen in de toekomstJe moet niets , maar ik zou het in orde maken .
Oke thx! Dan bestel ik een nieuwe benzinekraan. Met me vacuum slang is dus niks aan de hand of weldan kun je tot slot nog de benzine leiding even van de carb halen , bij niet draaiende motor , dan zou de benzine moeten blijven lopen als de kraan stuk is . Maar dit geef je eigenlijk als aan in post 1