Howto pakking

ntt97

Member
op bijvoorbeeld easyparts staan geen pakkingen tussen het membraam en het blok en het membraam en inlaatspruitstuk. Deze zijn wel verkrijgen deze pakkingen op andere sites. Wel zitten er kleine rubberen randjes op de onderdelen. Moeten hier nou officieel wel of niet pakkingen tussen of ligt dit aan de onderdelen zelf? (ja ik weet ik had beter carbon kunnen nemen maar ik rij toch nog met de oude cilinder) zie foto's20170427_145054.jpg 20170427_144316.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik had 2 pakkingen besteld, ik dacht boven en onder maar nu zie ik inderdaad wat je zegt. Er zit een randje in het spruitstuk. Ik kon zo gauw niet deze o-ring op internet vinden. Wel had ik een o-ring in het pakkingsetje van de carburateur die kwa grootte precies overeen komt alleen lijkt een slag te dik want ik krijg hem er niet tussen zodat die blijft zitten of is dit sowieso een priegelwerkje opzich lijkt me dat die er toch weer uitspringt?
 

Attachments

  • 31715.jpg
    31715.jpg
    8.1 KB · Views: 1
  • 20170427_155859.jpg
    20170427_155859.jpg
    110.5 KB · Views: 0
ok dus eigenlijk is dat een soort ingebouwde o-ring en is dat alles wat je kwa afdichting nodig hebt en zijn die pakkingen die ik van een andere site heb voor andere typen membraamkleppen en inlaatspruitstukken?
 
ik kwam erachter dat de onderkant van me spruitstuk gescheurd was ik kon het hele gebeuren zo omhoog wippen. daarom is dit bij de nieuwe waarschijnlijk ook van metaal.
 
Last edited:
pakking-membraam-piaggio-tph-nrg-set-cca.jpg
Deze kwam ik ook nog tegen. ik heb sowieso twee dezelfde dus voor aan het blok die ik dus allebei niet nodig heb want dat is ook rubber met een randje zeker
 
..Ik heb 2 Scooters ... 1 x 4-takt Speedfight 3 voor dagelijks gebruik , en 1 Speedfight 3, 2-takt Lc 70 Cc Malossi 70 Cc met Yasuni R , om er mee op Zaterdag of zondag ff lekker te Blazen.
 
Back
Top