Roze top met stage 6 r1200

Diether van essen

Minarelli megool
Goedendag, heb laatst een roze top aerox verkocht. Gelukkig heb k deze nog staan.
Hier had ik de Koppaking uit geblazen al 2 keer. Er zat een gianelli shot op. Maar had ook een stage 6 r1200 liggen. Die zit er nu op en loopt wel mooi. Vraag me alleen af of dit niet te gek is of iets? Kan dat een r1200 op roze top modulair
 

Attachments

  • FA7B5351-4756-4E27-AF80-ABFAB55E622F.jpeg
    FA7B5351-4756-4E27-AF80-ABFAB55E622F.jpeg
    365.8 KB · Views: 12
Advertisement - register to remove this

Vroeger, voor dat stage 6 bestond was de gianelli shot toch wel een goeie match met deze cilinder. Ook werd er wel met c16 gereden maar dat was al een beetje overkill. Stage 6 heb ik geen ervaring mee. En de Yasuni r lijkt mij net te zwak zeker ook door de bocht. Maar inderdaad je weet meer door het te proberen.
 
Vroeger, voor dat stage 6 bestond was de gianelli shot toch wel een goeie match met deze cilinder. Ook werd er wel met c16 gereden maar dat was al een beetje overkill. Stage 6 heb ik geen ervaring mee. En de Yasuni r lijkt mij net te zwak zeker ook door de bocht. Maar inderdaad je weet meer door het te proberen.
Nou k had een roze top met c16 en een roze top met gianelli. En c16 loopt mooier. Stage 6 r1200 is een beetje een pijp voor stage 6 sport pro en racing. Dus ik ga het gewoon zien
 
Lees de beschrijving zelf dan even. Ben je knecht niet.

Moet je beta lezen. Ik zeg dat me roze top echt wel 12000 touren loopt. Alleen ik ga het wel gewoon uitproberen. Hij liep gisteren bruut!
 
Back
Top