Krukas goed > roze top

Realistich beeld van de Roze Top , 21mm Polini , goed Membraan ,juiste uitlaat ... haal je met gemak 125 / 130 , en blijft het spul heel (met juiste Olie ),
Zwaar getunde Cilinders is leuk voor de sprint , maar niet voor dagelijks gebruik , anders blijft het niet lang heel .
 
Cker weten ,,, word zwaar onderschat door de Malossi en Polini Boys . Die vinden Top Performances maar een B Merk , niet vergeten dat Top Performances ook eigen Carters etc etc ,Produceert.
Zeker heb zelf nog betere ervaring met de Top Performances gietijzeren cilinders dan die van Polini. Maar ik moet wel zeggen dat de Polini Alu evo cilinders niet normaal krachtig zijn voor een 70cc alu....
 
Wat d8 je dat de Dome van de zuiger is weggebrand. soms ook door een verkeerde uitlaat , zodat de hitte uit de verbrandingskamer niet goed afgevoerd kan worden / belemmert word.
 
heb wel eens iemand bij mij gehad en die reed een technigas samen met een stage6 mk2 en kwam bij mij klagen waarom hij zo bagger liep of dat ik hem wel ff kon "afstellen":rolleyes:
 
Heb de cilinder binnen, ik zie op Google dat er 2 'gaten' in de zeikant van de zuiger moeten zitten. Die van mij heeft dat niet..? Is dit iets van uitvoering/model? Besteld bij Scooter discounter. Squash moet 0,9 ±,01 wat inhoudt tussen de 0,9mm en de 1mm denk ik? Corrigeer als het niet klopt. Ik kan echter nergens vinden hoeveel de slotspelling moet zijn..
 

Attachments

  • 17032516682003532106584597454120.jpg
    17032516682003532106584597454120.jpg
    119.6 KB · Views: 9
Last edited:
Ligt aan de Olie die je gebruik , met goede olie: 1 op 40.
Over inrijden is veel over gesproken , Mijn Scooters laat ik 4 x goed warm rijden , 4 x goed afkoelen .
Dan Blazen.
Je gelooft toch zeker niet als een Tuner Bijv DDL Tuning een vers blok 500 Km gaat inrijden op de Testbank ?
 
Back
Top