Rox voorvork in NRG mc2/3

Robert

Superrrjoden!
Ik zie het af en toe eens voorbij komen, maar wat moet er allemaal aangepast worden?

eventueel met duidelijke foto's, alvast bedankt.

Robert
 
Advertisement - register to remove this

het veert nog wel ja:) maar je moet niet te hard neerkomen, want bij de methode die ik heb gedaan, komt je voorkap tegen je spatbord aan, je moet dus niet flink over hobbels gaan rijden, maar het veert nog wel
 
dieselmaniac said:
het veert nog wel ja:) maar je moet niet te hard neerkomen, want bij de methode die ik heb gedaan, komt je voorkap tegen je spatbord aan, je moet dus niet flink over hobbels gaan rijden, maar het veert nog wel

Hmm, tja toch maar ff nadenken erover.

Iemand anders met een idee?
 
dieselmaniac said:
is het voor normaal straat gebruik? zo ja dan raad ik je het niet aan, al ga je sprinten, is het makkelijk te doen:)

Ja beiden, s'nachts zal het zo af en toe naar buiten komen.
De rest alleen op meeting's of @ testbank.
 
melf #50 said:
zo rijd ik ook bij de sobw rond , 15 mm steekt nu boven het kroonstuk uit...

Dat kan dus omdat jij losse poten in een kroon stuk hebt

JusSeb said:
Je kan toch gewoon de voorvork poten naar beneden halen, dan verlaag je je shizzle ook zonder ook maar een veer te gaan aanpassen.


Als jij hetzelfde bedoeld als michel, kan dus niet hé want EBR heeft gewoon poten @ kroonstuk vast. Óf bedoel je wat anders?

Opties @ Pia blijven dus:

-Ice vork alleen @ runner
-Andere vork pas maken
-F32 ed.

Dus óf het kost geld & is zwaar, of het kost geld en moeite

Btw @ damwoude zag ik een mooie oplossing die iets lager is, die nrg met Zip fastrider vork.... velgje erin lijkt op runnervelg..dus het staat ook nog als je runnervelg achter neemt. Weet niet of het plug & play is btw

145-1117919389.jpg


Bij mij kan het btw nog lager -:-, maar dan veert er niets meer :p
 
Back
Top