Past voorvork van bijv Rox/SR op NTT??

Mark.N

Mark
Nouja de titel zegt t al. Ik heb ook last van t alom bekende NTT/NRG voorvrok gezeik. Ding veert voor geen meter zit echt muurvast. Nou vroeg ik me af of de voorvork van bijvoorbeeld een Aerox op mijn NTT past??
Daar hoor je namelijk nooit problemen mee...

Of kan i kdan beter voor een Zip/Runner voorvork kijken? :)

Mark
 
Advertisement - register to remove this

om terug te komen op het topic, je kunt een voorvork van die nieuwe piag scootes pakken zoals de fly, erg mooie vork, remclauw enzo is wel ander (4 zuiger remclauw) denk nu nog wel moeilijk te krijgen iof een runner 180 voorvork zoeken of voor dure mallossie ofzo gaan of een gilera ice voorovrok, of gaan knutselen \:
 
Last edited:
Ik heb, net zoals de topicstarter, een probleem met mn (NRG MC2 extreme) piaggio voorvork. Ik heb al gezocht naar een Gilera Ice voorvork etc, maar ook bij die voorvork moet je hier en daar wat weghalen.

Is er niet gewoon een voorvork van Doppler of iets anders voor een mooie prijs, die op dezelfde manier werkt als zo'n aerox/sr/beta voorvork? Mocht iemand een link hebben van dit soort fabrikanten, zouden ze die a.u.b. naar mij willen pm-en, of als Minco dat wil, gewoon in zijn topic posten(A)

mvg,

Fonz!
 
melf #50 said:
doppler is er zover ik weet niet voor piaggio

Het hoeft ook niet persé doppler te zijn, een ander merk is ook goed. Ik had bij speelmansplaten 2005 een catalogus gekregen en daar stonden ook allerlei voorvorken in van diverse merken voor piaggio. Nu zocht ik er even vlug naar op het internet, maar ik kan er niet echt één vinden.
 
Voor zover ik weet heb je alleen Buzetti (is volgens mij EBR??) en Malossi vorken.

Ik ga binnenkort melf's idee denk maar eens proberen lijkt me wel leuk. Maar Melf een draai/freesbank heb ik tot mijn besschiking en las apparaat ook (wel een sterk lasapparaat 280v) maar waar is die pers precies voor nodig? Om de bus/pen uit het kroonstuk te krijgen zeker?
 
wipkip said:
Voor zover ik weet heb je alleen Buzetti (is volgens mij EBR??) en Malossi vorken.

Ik ga binnenkort melf's idee denk maar eens proberen lijkt me wel leuk. Maar Melf een draai/freesbank heb ik tot mijn besschiking en las apparaat ook (wel een sterk lasapparaat 280v) maar waar is die pers precies voor nodig? Om de bus/pen uit het kroonstuk te krijgen zeker?


las apparaat heb je nodig om de pen opnieuw op het kroonstuk te lassen.

slijptol oid, heb je nodig om de oude las voorzichtig los te slijpen, en de buis er vervolgens uit te persen. daarna de nieuwe erin persen, en dus opnieuw vast te lassen..
 
Back
Top