ik heb idd een Aerox vork in mijn nrg , je moet iig 2 vorken hebben , de std nrg en een complete aerox vork , de pen van het kroonstuk van aerox mag opzich wel krom zijn , maakt niet zoveel uit.
ik heb gewoon de pen van aerox aan de onderkant losgeslepen en de pen eruitgeperst.
daarna de nrg vork uit elkaar geslepen , wel zo dat ie helemaal in takt blijft , en je moet ook voorzichtig de balhoofdcups eraf slijpen. daarna heb ik de pen afgedraait op maat van het aerox kroonstuk , de pen heb ik onder vastgelast (na het erin persen) en de cups er ook bovenop gezet en vastgelast. je moet echter wel een nieuwe stuuraanslag maken en wil je je stuurslot nog gebruiken moet je er goed op letten hoe je de pen erin zet! verder moet je goed meten , bijv. de afstand vanaf de bovenkant van de pen totaan de cups , die moet namelijk wel hetzelfde blijven als std , en daardoor stak bij mij de pen iets onderuit het kroonstuk (nrg kroonstuk is dikker) en heb de rest dus gewoon afgeslepen.
zo zit het iig met mij vork , tis te doen maar je moet een goeie pers hebben , een draaibank en een goed lasapparaat , en dan is het best nogal wat werk en je moet erg precies werken!
ik ben waarschijnlijk no van plan om het nog een keer te doen omdat mij vriendin haar kroonstuk gescheurd is
?) (aerox) moet ik alleen nog een nrg vork hebben
is nrgmc2 btw even dik als nrg oude type? volgens mij wel toch?