jij wilt echt niet weten wat zo een carterhelft kost :x
Dan kun je in mijn ogen beter een setje aanschaffen van wiebe platinga, deze setjes zijn veel goedkoper en kun je dan zelf pasmaken op je carter en krukas. chezzmo van dit forum heeft een runner met roterende inlaat.
Een vriend van me daar die baas van heeft ook een roterende inlaat op een piaggio blok, deze gaat ook sbo rijden de naam is emiel smedts maar
dat blok schijnt sneller te zijn dan een gewoon blok ik weet niet of die testbank uislagen heeft, maar het knalt als een gek .
Maar dat is ook compleet zelf gemaakt dus geen gekocht spul
weet niet of je kunt wachten tot meppel daar zal hij wel rijden dan kun je het hem vragen en zelf zien
verder suc6 als je zon gekocht carter echt op en top wil laten knallen zal jij nog veel met de schijf aan kloten zijn
thunderblade jij wilt echt niet weten wat zo een carterhelft kost :x
In het laatste deel ? Of nog eerdere ?Is te vinden in 1 van de nieuwe parts topic's. Ik heb zelf even gezocht maar kon het zo 123 niet vinden...
In het laatste deel ? Of nog eerdere ?
mja , wat is een "gewoon" blok ?
in de GP's rijden zowel roterende blokken als membraangestuurde blokken , het verschil is minimaal , dus zoveel vermogen heeft dat niet zomaar.
en bovendien is het niet meteen gezegd dat je als je een roterende set erop bouwt dat je meteen vermogen hebt , je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Daar komt nog bij dat die roterende inlaten in de GP's niet zijwaarts gemonteerd zitten, maar naar achteren toe, en dus voor een betere mengsel toevoer zorgen t.o.v. de zijwaarts gemonteerden.
En zelfst in dat geval is de winst (als die er al is) minimaal.