**Update 20-09-2005**
Helaas heb ik er wegens luiheid en auto niet veel aan gedaan. Ik zou namelijk een andere uitlaat en een mooi zadelhoesje regelen voor SMP. Dat zit er dus niet op
Wel heb ik die Keihin dan verkocht, op Heerlen gereden met de Mikuni van Jurgen.
Afgelopen weekend besloten om een geheel nieuwe inlaat aan te schaffen. Dus hoppa de auto in en naar de winkel.
Thuis gekomen met:
-Kiesler wig met stuffer
-Piaggio spruitstukje
-28Koso met spruitstukje
Daar heb ik (nog) geen foto's van want iedereen weet wel hoe dat eruit ziet +pippi+
Eenmaal bij Jeroen aan gekomen. Jah Jeroen jah want de Rally overnacht deze week bij de Slider van Jeroen. Helaas klikt het niet anders hadden we nog wel minibikes kunnen krijgen 8) 8P
Maargoed, eens gekeken hoe het ging zonder dat Piaggio spruitstuk met als gevolg:
En dat resulteerde in:
Carb. stond extreem schuin, liep niet over :W Alleen verzoop ie bij een tijdje stationair draaien wat helaas niet op te lossen was zonder de carb. rechter te zetten.
Dus het zooitje weer eraf en spruitstuk aanpassen. Koso ligt momenteel bij een vage kennis die hem voor me afdraait. Dus dat is morgen ook geregeld.
Vandaag nog even een nieuw VL14 membraan gehaald omdat ik een beetje te gretig was met de Dremel in de vorige VL14 }:O
Morgen even alles weer monteren en hopelijk nog wat afstellen, dat zat gelukkig al zowat goed op een versleten drukveer na. Die ben ik vergeten te halen vanmiddag :X
Even een setup lijstje nog zoals het nu zal zijn:
-Polini Evo JS-tuned
-Doppler Endurance as pen12
-Carters zelf onderhanden genomen
-C4 kunststof kooi
-Malossi VL14
-Kiesler wig met stuffer
-Piaggio spruitstuk
-Koso28
-Twin Air filter
-Malossi Eprom
-Hebo Racing2 Piaggio omgelast
-Malossi Overrange
-Malossi Delta Clutch
-Malossi 13/44 primaire vertanding
-Polini SpeedBell
*en de kleine beetjes......
Stay Tuned :7