This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rollerbank met SA kru in amstelveen (met foto's!!!)

Originally posted by Aerox-No-Fear
Het is geen gezeur hoor maar WIND is met een D en niet met een T of is dat in eibergen anders???hier in hengelooo is wind met een d hahaha ik moest t gewoon ff zeggen

Knap hoor! Als dat de enige spelfout is die je opvalt...

Leuk dat je er even een verslagje van hebt gemaakt! Het is idd weer tijd voor de rollenbanken.

Originally posted by Aerox-No-Fear
Het is geen gezeur hoor maar WIND is met een D en niet met een T of is dat in eibergen anders???hier in hengelooo is wind met een d hahaha ik moest t gewoon ff zeggen

go ja jo, en hier maken we tussen een vraagteken en een volgend woord altijd een spatie. :|

Ik ben maar één keer op de rollebank gezet, en daar mat hij 54 (km/h), afgerond (dat doen ze in Den Haag, zo aardig zijn ze dan weer wél ) naar beneden 52. Terwijl hij op zijn top toch echt 80 gaat! Het geheim? Je trekveren, drukveer en rolletjes vergeten te vervangen als je een MetraKit auspuff op je scoot zet! Hij trekt voor geen meter maar gaat wel snoerthard na een halve minuut (de pliesie stopt al met meten na 20 sec hier)
Ook een keertje aangehouden maar niet bekeurd voor het rijden op een N-weg (zo'n weg met van dat héérlijke asfalt waar je niet op mag rijden, en zo'n klotefietspad ernaast waar van die dagjesmensen op rijden )... Was een agent uit het Westland, en die zijn meestal wel wat toffer (hebben zelf ook zonen met Honda MB'tjes die 130 gaan... )

duidelijk dat dit soort wouten NIET in Den Haag en Scheveningen bestaan. daar ben je gewoon ouderwets de LUL als je wordt aangehouden.
mooiste voorbeeld: Joerie>> 32 keer aangehouden waarvan 19 rollerbanken en in totaal 9400 GULDEN boete. niet onaardig

9400 GULDEN boete.
Kan je een leuke 250cc Aprilia voor kopen .
Een vriend van mij is eens aangehouden op zijn derde ritje met zijn splinternieuwe NRG MC3 omdat hij een terugloopuitlaat had... juist ja... een terugloopuitlaat... dat standaardding... uhuh... 8P

Ik word ook helemaal gek van die scotoe ik rijd net naar huis zie ik in de verte een motor woud rijden . Dus ik stap af en ga lopen gaat ie stoppen en ff nadenken, waarscheinlijk om te kijken wat ie me kon maken en hij rijd door. Dus ik verder lopen en jahoor na20 secoden rijd ie weer langs waascheinlijk om me te controleren. Naja een lagn verhaal maar gelukkig ben ik niet aangehouden, telkens als het mooi weer is gaan zij natuurlijk rijden

Ik ben echt nog maar 1 x aangehouden in de 2 jaar dat ik nou rijdt.
Ik rij op het fietspad , komt er opeens zo'n golfje midden op fietspad staan.Ik maar stoppen , gaat die politieknurft lekker volgas lopen geven in de vrij.Ik zei "het hoeft niet kapot".Even later kon ik wel ff mee naar het bureau . Ik mee , is er geen bank.Zegt die politieknurft " mja kom over 2 dagen maar weer dan mag je er dan op!.Hij hield mijn certificaat.Ik die dag ernaa m'n brommer mooi standaard laten lopen.Kom ik die dag daarnaa er weer aankakken met een gang van 40 ofzo , zeg die lul "hij is er alweer niet , hier is je certificaat laters! . :s Nee in Assen zijn geen liefe agentjes.

Ik kreeg voor 33km/h te hard rijden ( op snor, dus ongv 65km/h )216 euro bekeuring ( Regio Den Haag ), geen id wat er op de rollerbank draaide

Dank U

bracht kwarkpower een keer naar huisom half 2 's nachts. Kom ik 1 auto tegen en was de dag ervoor op mijn bek gegaan dus verlichting was kapot. Dus houden ze mij aan (toen dr70tuned en yas r) je hebt geen licht blablabla maar ja 23euro boete geen gele stickers nog een keer 23 en hij rijdt ook te hard of niet? Want we konden het geluid nog in de auto horen. Ik zo nee hij rijdt een keer 55/60 hmm het is al laat en we moeten je eigenlijk meenemen naar de rollenbank maar dat word te veel werk dus ga maar lopend naar huis met je scooter. Prettige avond. Ollee nog wel lief dat ik door mocht lopen want had ook nog maar 2 kappen op mijn scooter. Daarom wou hij m ook al voor meenemen want was onverantwoord volgens hem.

Jah en vriend van mij met een mhr 50 plus pijp en overange werd aangehouden, omdat ze band versleten was. Moest ie een week later terugkomen om zijn nieuwe band te laten zien. Hij staat der met zijn vette setup gewoon voor die wouten en ze doen nix, alleen maar naar ze band kijken(p.s. hij is nogal lui om zijn opgevoerde spullen ervan af te halen.)

Tja, ik rijd nu 1 maand en half rond, ben al 3x gepakt door de flikken, maar heb de laatste keer 1 week en 2 dagen tijd gekregen om em af te stellen Was toen samen met men maat aan het rijden, ging ongeveer zo:

Wij: f***, flikken...
Rustig 45 aan het doen
Blijft die combi mooi naast ons hangen, dan beetje rapper, dan weer trager (onze reactie testen denk ik )
Na een km stopt hij ons, papieren, blablabla...
Hij: Hoe rap gaan die snorkijzers van jullie?
Wij: 45- 50 als hij echt wilt
Hij: Juist, en nu ff echt graag...
Wij: 60 - 65 (deden toen net geen 100 )
Hij: Nou, dan kunnen jullie kiezen, of nu op de rollen of je komt volgende woensdag naar het bureau...
Ik: Ik kan dan niet meneer, heb donderdag examen chemie
Hij: Dan kom je vrijdag om 2 u, kom je niet, dan krijg je een PV...

=> meer dan 1 week om af te stellen
Toch leuke agenten vond ik

Als ik dit zo lees kan je beter standaard rijden, maar wel asociaal. Dan heb je iig leuk gesprek over hoe hard ie wel niet kan. Overigens in de korte tijd dat ik nog op de aprilia kon rijden een schurfthekel (nee een BLOEDHEKEL) aan de takkkefietsers die op een fietspad afslaan door hun poot uit te steken en het stuur 90 graden te zetten. Zonder ook maar om te kijken dus. Och och, en als fietser heb ik er al last van :X

En als je zo'n fietser platrijdt met je scoot ben jij de klos... opgevoerd of niet, mjah misschien wel harder. Gek word je ervan!

mja hier in oostvoorne zijn het ook niet mn beste vrienden. ik werd ook aangehouden. ik had de vorige dag mn mhr pijp erafgeschroeft en mn metal erop gezet omdat ik mn lagers aan bonken reed. hoor ik ineens 1 minuut nadat ik thuis mn erf afrijd en zacht geluid naast me. en ja hoor.. twee motoragenten! dus die gasten uit hun dak dat ik 100 reed op hun teller. enfin ik werd gematst en ze maakten er 95 van. wat je matsen noemt. dus ik vraag "wat gaat dat geintje ongeveer kosten" zegt die rukker "mja 300 gulden ofzo" dus ik zag mn geld alweer verdwijnen. krijg ik na 1.5 maand de brief van het cjib binnen. "of ik even 273 euro wil overmaken"!!!

Je kan makkelijk onder die boete denk ik uit komen. Dat je 100 op hun teller ging is geen bewijs, laat hun het maar is bewijzen dat je daar 100 reed.

ik had het een keer in soest ging dik over de 2 kw
en kon dus me scooter op het burau laten zien origineel .
ik thuis mn std cilinder er op en std uitlaat geleend van een maatje en voor de zekerheid 2 vario ringen er in..
kom ik daar bij de politie ja 0.2 kw meneer dat is te weinig onze bank klopt niet waarschijnlijk kom volgende week maar trug!
ben nooit trug geweest !
kan je nagaan hoeveel vertouwen ze hebben in hun eigen apperatuur.....

volgens de omrekeningstabel van de politie 75, maar in het echt zal dit wel iets minder zijn.