This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rollerbank + Digitale Teller

Oom Agent

Corrupt
Ok dit overkwam mij vandaag

ik rijd rustig naar school, stond er een rollerbank, nou ik hielp dus mee met mn scoot op de roller te zetten. hij gaf over de 2 kw aan ik zeg zo tegen die agent.. uuhm op mn digitale teller staat dat het achterwiel een snelheid heeft van 65 en ik zei erbij dat de rollerbank niet geijkt was... hij zei zo van ohw uuhm jah dan klopt hij idd niet dan krijg je maar een boete van 20 te hard.. ik zo van ok dat is eerlijk

( ik had de digitale teller nog niet goed afgesteld )

maar ik raad je dus aan om een digitale fiets teller op je achterwiel te plaatsen en mocht je dan toch nog op de rollerbank komen dat je dan kan aanduiden dat de rollerbank niet geijkt

dit zeg ik niet zodat je boete dan lager is of iets dergelijks maar zodat ook jij kan zien dat die rollerbank de daadwerkelijke vermogen aangeeft en dat ie je niet zit te naaien omdat de politie ze gewoon niet ijkt

Beter stel je dan je digiteller zo in, dat ie bij 80 digi, 45km/u aangeeft

Maarja, dit zal bij een enkele agent wel helpen, maar ik denk toch vaker niet dan wel...