Rollenbank...:(

TB

Well-Known Member
Kom ik daar zo samen met een vriend op de scooter aanrijden. Voor ut stoplicht. Komt er een politiemotor naar ons toe. Certificaat en verzekering en mee naar het bureau. Nou balen dus, 1,3 kw, 180 piek. Werk ik een halve week voor niks. Meer uitleg is niet nodig denk...
 
Advertisement - register to remove this

hmzzz.......klote voor je
frown.gif


Greetz
 
Ik stond net voor een spoorwegovergang (met een Passat Station
smile.gif
), komen er 3 treinen langs (waaronder vrachttrein)... Ik dus geirriteerd, duurde een beetje lang... Trein eindelijk opgerot, spoorboom omhoog, ik rijd meteen door, staat er aan de andere kant een wouten-Transporter, zit ie allemaal te zwaaien dat ik moet stoppen en met licht seinen... Dus ik stoppen
smile.gif
...
Parkeert die bus gewoon half op de weg, kon geen mens meer door... begint die oude zak (was in z'n eentje) irri te doen: "papieren"... Ikke: "erm, nee niet bij me" Begint ie daar over te zeiken, en vragen of die auto van mij is (wat dat maar zo
smile.gif
), nee dus... Zegt ie dat ik te VROEG weg ben gereden, dat de rode lichten nog niet uit waren... Blabla, kost je fl. 170,=, maar omdat ik al een uur aan het overwerken ben, krijg je geen boete(?)... Achteraf bleek dus dat het licht al wel uit was, had een maat van me op gelet... Volgens mij zag hij gewoon dat we een stel jonge gasten waren, die hij ff flink kon kloten... Verder 3 verkeersgevaarlijke verkeersituaties veroorzakend (ikke half op de weg, hij ook, en hij stond midden op de weg, en ja, het was een provinciale weg)...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ik stond net voor een spoorwegovergang (met een Passat Station
smile.gif
), komen er 3 treinen langs (waaronder vrachttrein)... Ik dus geirriteerd, duurde een beetje lang... Trein eindelijk opgerot, spoorboom omhoog, ik rijd meteen door, staat er aan de andere kant een wouten-Transporter, zit ie allemaal te zwaaien dat ik moet stoppen en met licht seinen... Dus ik stoppen
smile.gif
...
Parkeert die bus gewoon half op de weg, kon geen mens meer door... begint die oude zak (was in z'n eentje) irri te doen: "papieren"... Ikke: "erm, nee niet bij me" Begint ie daar over te zeiken, en vragen of die auto van mij is (wat dat maar zo
smile.gif
), nee dus... Zegt ie dat ik te VROEG weg ben gereden, dat de rode lichten nog niet uit waren... Blabla, kost je fl. 170,=, maar omdat ik al een uur aan het overwerken ben, krijg je geen boete(?)... Achteraf bleek dus dat het licht al wel uit was, had een maat van me op gelet... Volgens mij zag hij gewoon dat we een stel jonge gasten waren, die hij ff flink kon kloten... Verder 3 verkeersgevaarlijke verkeersituaties veroorzakend (ikke half op de weg, hij ook, en hij stond midden op de weg, en ja, het was een provinciale weg)...

Greetz.

errug triest ja :r ik was ook een keer in de auto van me pa aan het rijden (klaaswaalstylez
wink.gif
) bij een stoplicht... komt woutenkar naast me staan... bla aan de kant blabla papieren blabla dus ik laat alles zien, wouten balen gheghe schitterend :p
 
Ik was een keer lens, vriendin kachelen. Worden we ook aangehouden. Gewoon zomaar. Ik geirriteerd. Blabla papieren BLAAT. Ik heb altijd alles bij me... Tukkers...
 
hij reed toch niet ZO hard? dus echt veel kan die boete niet meer afvallen

toppunt van triestheid: bij de plaatselijke eppo dealer hadden ze niet eens een 114 sproeiert
frown.gif
 
K heb nu die hele handel origineel gemaakt. Netaan 55 op me teller. 46 op honda teller. Maar nu ken ik op de rollenbank voor de lol. Ze staan hier dus elke dag wel.
 
tis pas kut als ze je brommert meenemen voor technisch onderzoek kan je verdomme weer gaan fietsen!!
 
Back
Top