klooien voor de rollenbank

Status
Not open for further replies.
Ik snap iets niet.....
Als ik gepakt wordt voor de rollebank, wordt ik van de weg geplukt, en begeleid naar zo'n busje, waar dat ding staat. Vervolgens moet ik mn moter laten draaien, scooter afgeven, en meneer agent draait t gas los....
Kennelijk hebben jullie allemaal tijd om van alles los te draaien, banden leeg te laten lopen, dingen los te trekken, losschroeven, en noem maar op. En dan bedoel ik niet alleen de tijd, maar ook ede mogelijkheid,(dus dat meneer met de pet t niet ziet)
Vragen jullie dan even, van, hey, mag ik heeeel even nog wat lostrekken, voordat je m dr op zet?
En dan nog: dan scheelt t miss 0.2/05kw, lekker boeiend. Als je echt te hard gaat, dus wanneer de boetes echt hoog beginnen te worden, heeft zon rollerbank niet eens zin meer.....
Bovendien loop je t risico dat je je hele scooter vernaait, net als beta-driver04 zegt.
Beetje nutteloos allemaal dus....:rolleyes:

Wat ik dus laatst een keer had megemaakt..

Ik werd savonds een keertje aangehouden door de politie omdat ik nogal te snel reed volgens hun..
Ik trek dus heel snel mijn Gaskabel kapot (gewoon HARD eraan trekken:eek: )
EN toen zeiden ze dat ik meemoest naar de Rollerbank.. Maar ik zei dat het niet lukt want hij is kapot..
Toen zeiden ze gewoon van: Kom hem morge maar maken op het bureau.. hij staat vanacht hier zeiden ze..

Dus ik de volgende dag een Nieuwe Gaskabel gehaald en gereedschap mee. En mog er gewoon aan sleutlen (terwijl er geen politie mensen aanwezig waren)
Ik heb dus mijn Carb echt heeeeel bagger afgesteld (veel stotteren) en de gaskabel zo slap erin dat hij alleen de laatste mm of zo gasgeeft:D
Die politie man zo van: IS IE KLAAR??? ik zo.. Ja Hij is klaar..
Dus hij zet hem op de bank.. ik start de scooter, Hij geeft gas...
maar het wiel draaide niet eens rond :eek: ....
Toen zei ik dat de ontsteking misschien kapot is nu....
En na een half uur daar staan te kloten en proberen deeed hij het nog niet goed..
Toen zei meneer agent van. Ga maar naar huis, want het gaat je al geld zat kosten jong..

Dus ik loop met mijn scoot weg totdat ik het Politiebureau niet meer zie en Stel ff snel weer alles redelijk af en rij weer lekker naar huis toe8) .....

Want ik had ooit met mezelf afgesproken dat, Als de politie me op de rollerbank willen zetten dat ik mijn Gaskabel kapot trek.

Het heeft me wel een HELE grote boete bespaard.....

Dus.. je kunt ook je gaskabel kapot trekken:rolleyes:

Greetz

Ps... sorry als het verhaal wazig is.. maar ik ben nogal moe:D en ga slapen...

kan het kloppen hubo dat je dit verhaal al een x eerder gepost hebt ;)
heb het al een x gelezen :D

mooi joh :P
waar trok je em kapot dan ?

Jup.. had het al een keertje eerder gepost jah (ongeveer 3 maanden geleden of zo)

Ik trok gewoon HEEEL hard aan mijn gas hendel en toen schoot ie dus uit dat Tonnetje in je gashendel, (dus neit echt kapot geknapt maar gewoon eruit getrokken:D )

Maar het werkte wel HEEEL goed8)

greetz

ben zonet nog aangehouden :( reed netjes 50... en ik mocht mee kommen.. 20 km gereden.. rollenbank op.. over 2 kw.

en nu staat ie daar een week :( :( :( .wel geluk dat ik me mhr er niet onder had maar tog. tis weer zwaaar vertieft |(

Iets met je lucht doen. (slang eraf ofzo)
Begrenzer heeft meestal geen zin, want als de agent je toch ziet rijden en hij ziet op de bank dat ie anders loopt dan zegt ie toch dat je je begrenzer uit moet zette. Anders word ie op het bureau onderzocht:( Dus....

Originally posted by HrDmAn
Hoe werkt dat systeempje van jou lennox ? :)

Ze doen altijd wel iets verkeerd. Je maakt daar foto's van (dat is immers je bewijs) je voegt ze toe bij je bijlage en klaar is kees.

Toen ik vorige keer trouwens om een ijkraport vroeg kreeg ik als antwoord "je moet niet zo bijdehand doen " :?

Last edited:
bij een Aerox, en volgens mij alle Minarelli Horizontale blokken is et het allermakkelijkst

een jongen die ik ken, trapte tegen zijn Carb aan, zodat die eraf viel 8P

toen kon ie niet rollen :P

Status
Not open for further replies.
Back