Rollenbank :(

Originally posted by Andatura
Niet geeikt? Of was de agent gewoon te lui om het ff aan te tonen? Was hij bij mij ook namelijk... :|

Mja, 3 agenten zeiden gewoon tegelijk: Neej.. Toen ik 't vroeg. Er zat ook geen gele sticker o.i.d. op.

schijt aan dat je doorreed..
ik denk dat ik uit schrik precies hetzelfde gedaan zou hebben

en je kunt toch bezwaar aantekenen omdat hij weigerde je dat eikraport te laten zien ? :)
en je spullen mogen ze wel afpakken.. (misschien niet volgens de wet) maar een vriend van me moest zijn uitlaat inleveren :?

ze mogen idd geen spullen meer verwijderen, sommige gemeentes hebben wel uitzonderingen :S...

maar ze waren wel actief hier in de buurt, velp/arnhem noord/zuid/wijchen/nijmegen...

Ik woon in Groningen en hier gaat het scooterteam meestal 2 a 3 keer in de zomer alles van de straat halen. Ik had toen nog ditech 1.8kw en kreeg iets van 100 euro boete( vorig jaar ), maar ze zeiden dat ze er niets meer af mogen halen, al wilden ze het wel graag.

Originally posted by hebo-aeroxje

In dat geval, bezwaarschriftje !!!

helaas kan dat niet als je over de 2 kw zit, omdat je geen echte boete krijgt maar een schikkingsvoorstel. daar kan je geen bezwaarschrift tegen schrijfen. je kan hier wel bezwaar tegen maken, maar dan modelijk tegen de kantonrechter. echter, verlies je, word je boete hoger..

Originally posted by Joost@aerox
helaas kan dat niet als je over de 2 kw zit, omdat je geen echte boete krijgt maar een schikkingsvoorstel. daar kan je geen bezwaarschrift tegen schrijfen. je kan hier wel bezwaar tegen maken, maar dan modelijk tegen de kantonrechter. echter, verlies je, word je boete hoger..

Op 't gele papiertje staat: max constructiesnelheid overschreden (2kw) 75km/u

Dus er staat niet dat ik over die 2kw ben gekomen toch?
Of heb ik 't nou fout?

2kw is ook een OM transactie(zo heet dat geloof ik) waarin officier van justitie je boete bepaald..
of je nou 1.9, 2,0 of eoverheen hebt maakt geloof ik niks uit, op mijn boete staat ook " maximum vermogen 2kw" 8P

//edit//
ik hoop natuurlijk het beste voor je, maar het is erger om uit te gaan van een lage boete, en een hoge te krijgen, dan andersom..

Originally posted by Joost@aerox
2kw is ook een OM transactie(zo heet dat geloof ik) waarin officier van justitie je boete bepaald..
of je nou 1.9, 2,0 of eoverheen hebt maakt geloof ik niks uit, op mijn boete staat ook " maximum vermogen 2kw" 8P

//edit//
ik hoop natuurlijk het beste voor je, maar het is erger om uit te gaan van een lage boete, en een hoge te krijgen, dan andersom..

Volgens mij heb je wel een btje gelijk:p
Op 't gele papiertje staat er ook geen vast bedrag maar een *
Hij zei ook dat 't een proces verbaal werd (kan dat?) en dat 't voorgelegd werd door officier van justitie als ik 'm goed begreep.

Damn waarom maken die wouten niet gewoon duidelijke afspraken onder elkaar. Het is toch niet professioneel als ze het hier wel doen en daar niet:?......

En ik beweer tegen de politie ook altijd dat ik een standaard scooter heb enkel de uitlaat is anders omdat ik dat voor de looks doe.

dat is gewoon het beleid wat per regio verschilt. ik geloof dat ze in rotterdam geen snelle scooters innemen, bij een rollerbank controle worden er al de nodige gejatte scooters gepakt, als daar nog is snelle bijkomen, waar ga je dat allemaal opslaan?
als je en sterretje hebt dan krijg je van de officier van justitie een schikkingsvoorstel, maak je het bedrag over(van waarschijnlijk 225 eu :( ) dan hoef je niet voor te komen. ik zou het aleen voor laten komen als je een beetje sterk in je schoenen staat en goed kan praten en daarmee bedoel ik niet en vlotte babbel hebben of hard kunnen praten cq schreeuwen, maar gewoon de vaardigheden hebben om dingen zodanig genuanceerd te brengen dat je enigzins overtuigend overkomt

Rollenbank = risico van het vak heh:#

Daarom ook niet zeuren als je er een keertje op moet. Gewoon beetje praatje maken met politie (zij doen ook maar hun werk... al zitten er idd irritante flikkers bij (vooral die net nieuw zijn zijn irri)) en als jij schappelijk bent zijn zei dat ook wel. -Geld kost het je altijd natuurlijk-

Verder vind ik het dom van topicstarter dat hij met een gladde achterband rijdt en voor de motorpolitie op de vlucht slaat:| |(
1e is niet slim, 2e is puur dom. Heb je sowieso boete te pakken en een BMW 1100 met 100 pk haalt jouw scootertje dus echt wel in.

Verder succes met de schikking dan maar he......

Originally posted by mario
Rollenbank = risico van het vak heh:#

Daarom ook niet zeuren als je er een keertje op moet. Gewoon beetje praatje maken met politie (zij doen ook maar hun werk... al zitten er idd irritante flikkers bij (vooral die net nieuw zijn zijn irri)) en als jij schappelijk bent zijn zei dat ook wel. -Geld kost het je altijd natuurlijk-

Verder vind ik het dom van topicstarter dat hij met een gladde achterband rijdt en voor de motorpolitie op de vlucht slaat:| |(
1e is niet slim, 2e is puur dom. Heb je sowieso boete te pakken en een BMW 1100 met 100 pk haalt jouw scootertje dus echt wel in.

Verder succes met de schikking dan maar he......
'

Ik weet niet of je er overheen hebt gelezen, maar ik had dus echt een grote kans om 'm kwijt te raken:| , alleen had ik niet verwacht dat hij ook voor de trein langsschoot:( En 't is idd dom van me om met een kale achterband te rijden, maar daar maak ik geen problemen over. Maar 23euro's voor gekregen.

Back