Originally posted by Andatura
Niet geeikt? Of was de agent gewoon te lui om het ff aan te tonen? Was hij bij mij ook namelijk... :|
Originally posted by jaaerox
ze mogen dr af draaien wat ze willen. Het is gewoon illegaal spul wat je er onder hebt. En spullen mogen in beslag genomen worden.
Originally posted by hebo-aeroxje
In dat geval, bezwaarschriftje !!!
Originally posted by Joost@aerox
helaas kan dat niet als je over de 2 kw zit, omdat je geen echte boete krijgt maar een schikkingsvoorstel. daar kan je geen bezwaarschrift tegen schrijfen. je kan hier wel bezwaar tegen maken, maar dan modelijk tegen de kantonrechter. echter, verlies je, word je boete hoger..
Originally posted by Joost@aerox
2kw is ook een OM transactie(zo heet dat geloof ik) waarin officier van justitie je boete bepaald..
of je nou 1.9, 2,0 of eoverheen hebt maakt geloof ik niks uit, op mijn boete staat ook " maximum vermogen 2kw" 8P
//edit//
ik hoop natuurlijk het beste voor je, maar het is erger om uit te gaan van een lage boete, en een hoge te krijgen, dan andersom..
'Originally posted by mario
Rollenbank = risico van het vak heh:#
Daarom ook niet zeuren als je er een keertje op moet. Gewoon beetje praatje maken met politie (zij doen ook maar hun werk... al zitten er idd irritante flikkers bij (vooral die net nieuw zijn zijn irri)) en als jij schappelijk bent zijn zei dat ook wel. -Geld kost het je altijd natuurlijk-
Verder vind ik het dom van topicstarter dat hij met een gladde achterband rijdt en voor de motorpolitie op de vlucht slaat:| |(
1e is niet slim, 2e is puur dom. Heb je sowieso boete te pakken en een BMW 1100 met 100 pk haalt jouw scootertje dus echt wel in.
Verder succes met de schikking dan maar he......