Rollenbank :(

George

Well-Known Member
Klote, moest net op rollenbank met mn Beta met onderstaande setup :(, vond ie niet zo fijn, metertje schoot meteen naar 2kw. ze zeiden dat ik de 25e naar 't bureau moet komen om 'm origineel te laten zien. Gelukkig zijn geen onderdelen van me scoot af geschroefd. Ook kreeg ik nog een boete voor kale achterband en voor door rood rijden omdat ik de spoorwegovergang nog net overging toen de trein eraan kwam om die motorwout af te schudden ,maar hij ging er ook overheen.
Wel lachuh, ze zeiden: 2kw??? dat kan wel 75km/h zijn!!! Ik moest echt me lach inhouden. Mja, op de boete van de snelheid staat bij sanctiebedrag een * en geen geldbedrag dus, dat vink wel raar, toch? Er staat ook niet dat ik 'm moet laten zien, hij heeft 't dus alleen tegen me gezegd. Toen ik vroeg of de bank geeikt was, kreeg ik zo'n lomp bijdehand antwoord: Neej, we doen 't 'op gevoel':| . Ook heb ik een Beta Malossi ,staat op de bon. Kan ik 'r nog onderuit komen omdat de bank niet geeikt is? hij heeft me wel gematst voor zonder gele stickers:) . Mja, nu ff origineel maken en daarna bouw ik 't hele blok vet op en laat ik de cil nog waarschijnlijk tunen en de binnenrotor heb ik al thuis liggen:p
 
Advertisement - register to remove this

meestal wordt de boete door justitie opgemaakt als je terug moet komen om hem orgineel te laten zien en ik zou bezwaar maken dat die niet geeikt is....
 
Jep, ik moet de 25e 'm dus gewoon std laten zien, maar ik verwacht gewoon de maximale boete voor snelheid, das 220euro volgens mij.
 
Vriend van me heeft een keer met een leuk opgevoerd Honda MB'tje op de rollerbank gestaan...Die ging ook tot 2 kw.

Op zijn bon stond ook niet wat de geldboete was, maar wel dat hij voor moest komen, en daar zou hem verteld worden wat hij moet gaan betalen...
 
Originally posted by Beta Man
Jep, ik moet de 25e 'm dus gewoon std laten zien, maar ik verwacht gewoon de maximale boete voor snelheid, das 220euro volgens mij.

115 euro als het de 1e keer is :)

dus da is dan een meevaller ;)
 
Mja heel lullig voor je maar je weet dat je risico loopt als je met een opgevoerde scooter rijd....
Ze staan volkomen in hun recht om jou op de roller te zetten,dan moet je niet gaan zeuren om een eikingsrapport enzo.

En trouwens,jij gaat gevaarlijk vluchten voor de politie dan vind ik het niet meer dan terecht dat je die boetes hebt.
Waarschijnlijk als je gewoon meteen gestopt was en mee naar het buro was gegaan had je een boete voor 1.9kw gehad ofzo.

Check maar http://scooter.zeonhost.com/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=25599
 
Originally posted by Bas@Area
Mja heel lullig voor je maar je weet dat je risico loopt als je met een opgevoerde scooter rijd....
Ze staan volkomen in hun recht om jou op de roller te zetten,dan moet je niet gaan zeuren om een eikingsrapport enzo.

En trouwens,jij gaat gevaarlijk vluchten voor de politie dan vind ik het niet meer dan terecht dat je die boetes hebt.
Waarschijnlijk als je gewoon meteen gestopt was en mee naar het buro was gegaan had je een boete voor 1.9kw gehad ofzo.

Ik wist dat er een rollenbank stond, ik kwam die motorwout tegen tijdens de omweg. En ik wist dat ik zowieso de lul was als ik stopte want ze nemen iedereen mee, dus waarom zou ik niet proberen te vluchten?
 
Als je niet had geprobeert te vluchten had ie je ws gematst :)

Maarja aan de andere kant, als het stof liet happen, had je weer een mooi verhaal te vertellen en geen boetes gehad :p
 
Originally posted by DNA-Menno
Als je niet had geprobeert te vluchten had ie je ws gematst :)

Maarja aan de andere kant, als het stof liet happen, had je weer een mooi verhaal te vertellen en geen boetes gehad :p

Nope, want hij ging weer verder met zn motortje en een andere agent ging met me verder.
 
join the club beta man, ik zit in t zelfde schuitje als jou. word 225 eu geloof ik. 1 voordeel, duurt een tijd vordat je hem krijgt omdat het een <insert juridische term> transactie is..

edit:

Originally posted by Bas@Area

En trouwens,jij gaat gevaarlijk vluchten voor de politie dan vind ik het niet meer dan terecht dat je die boetes hebt.
Waarschijnlijk als je gewoon meteen gestopt was en mee naar het buro was gegaan had je een boete voor 1.9kw gehad ofzo.

Check maar http://scooter.zeonhost.com/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=25599 [/B]

neuj, want ik was gelijk gestopt, te link om weg te rijden, net alsof je die dikke bmw eruit rijd :D 8P
en bij mij wouden ze er toch echt geen 1.8 ofzo van maken :(
 
blij dat ze je onderdelen er niet meer afgeschroeft hadden maarum is het niet zo dat ze dat tegenwoordig helemaal niet meer mogen dat had ik althans gehoord :p
maar je komt er vrij goed af vind ik :D
 
Dat mag sinds 1 januari 2002 toch al niet meer?

Ennuh, ik denk inderdaad dat veel mensen gewoon 2 kw krijgen, en niet gematst worden. Jah misschien als oom agent een goeie dag heeft of als je hem kent ofzow.

Maareh, hij zei dus niet dat je een boete had, alleen dat je je scoot moest laten zien?

In dat geval, bezwaarschriftje !!! Mochten ze je een boete willen geven, gewoon het hele verhaal vertellen, is bij mij ook erg vreemd gelopen en heb toen de KLPD gebeld, die mij sterk adviseerde een bezwaarschrift in te dienen. "Jah, ik mag dan wel bij de KLPD werken maar als ze mij naaien met een bekeuring en het klopt van geen kant, dien ik een bezwaarschrift in, en dat heeft tot 3 maal toe gewerkt" aldus een opgewekte medewerker.
 
Originally posted by Runner_racing85
meestal wordt de boete door justitie opgemaakt als je terug moet komen om hem orgineel te laten zien en ik zou bezwaar maken dat die niet geeikt is....

Niet geeikt? Of was de agent gewoon te lui om het ff aan te tonen? Was hij bij mij ook namelijk... :|
 
Back
Top