This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rollenbank controle, maar toch geen controle

Ja het is jouw keuze, maar je bent wel wel SUPERlomp als je het doet. Voor hetzelfde geldt was al je zooi wel in beslag genomen! En dan had je weer lopen janken op de politie. Maar het is wel je eigen schuld, als je je helm ophebt hadden ze je geeneens aangehouden.

Arne heeft gelijk, je kan op zich best 30km/u rijden zonder helm, maar als je aant inrijden bent ist wat sip dat je dan aangehouden wordt terwijl je als je wel een helm draagt ze niet aans naar je omkijken omdat je toch zo traag rijdt. Beetje dom dus om zonder helm in te gaan rijden

over in 99 van de 100 gevallen laten ze je met helm gewoon rijden.....en trouwens JohnB sorry dat ik zo reageerde maar was beetje chagerijnig. maar hier in terneuzen rij ik nu dik 2 jaar op deze scooter, heb er al vele uitlaten en cilinder ondergehad en heb altijd vrijveel aandacht getrokken met me scooter en heb letterlijk iedere politie agent(e) en ieder politie voertuig of weet ik veel wat nu al kwijt gereden hier en ze kennen mij en me scooter nu ondertussen wel....ookal heb ik me helm op....houden ze me ook aan en naaien ze me.....dus of ik me helm nu op heb of niet...ze pakken me toch.....maar goed das geen excuus om zonder helm te gaan rijden....maar ja...

[This message has been edited by hebo70 (edited 12 July 2001).]

Hmm ik heb ze GOED boos gemaakt gisteren zojuist belde zo'n blauwe flikker aan om me op te komen halen voor een rollenbank test...Die staat nl 2 straten verderop

Ik heb nog nooit ZO hard gelachen. Het wordt steeds gekker met die dweebs

En ach, je scoot deed het sowiesow niet zeker?

Originally posted by hebo70:
dus of ik me helm nu op heb of niet...ze pakken me toch.....

is juist een goede reden om je helm op te zetten, scheelt je negen tientjes voor iedere keer dat je een wout tegenkomt.

Hahah wat zei je? "Ja wat denk je zelf eikel? Denk je dat me scoot het nu opeens wel doet?" ????

SvR

Is goed menneke.. blijf maar zonder helm rondrijden.. Ik heb liever een zacht puisterig hoofdje dan een harde helm tegen mijn auto aan

[This message has been edited by JorisG (edited 12 July 2001).]

Ben net ook aangehouden, deze was wel aadig. Mij complimenten, alsie het leest

Ik rij van me werk naar huis (10 km ongeveer)
Kijk achter me (na 5 km), hmm...een motor....leuk (ver achter mij, maar ik zag maar 1 lamp).
dus ik rij bij ons het dorp in, sla af en kijk achter me...ja hoor...een motormuis.
Hij wijst dat ik moet stoppen
Hij: Papieren!
Ik geef ze mooi.
Hij: waar kom je vandaan
ik: ***** (werk)
Hij: Hmmm....ik volg je nu al een tijdje en volgens mij rijd da ding iets te hard, hoe hard rijd ie?
Ik: 60/65
Hij: Weet je het zeker?
Ik: Jep
Hij kijkt nog eens op verzekeringsbewijs: Waar ligt De **** **** ergens? In de nieuwe wijk?
Ik: Neej, vooraan. Was vroeger De ***.
Hij: ow daar! Als je te hard rijd en je krijgt een ongeluk, en de verzekering komt erachter dat ie is opgevoerd ben je niet verzekerd.
Ik: Ow...wist ik nie....
Hij: Nee, maak hem maar een beetje origineel
Ik: zal ik doen.
Hij: Ok dan, Houdoe
Ik: Houdoe!

GEEN BOETE, Olé
Was deze keer wel aardig, gewoon zeggen dat je scoot 65 loopt (loopt ie trouwens ook, ongeveer
(jaja, met een hebo met rode demper...))en ze laten je gaan!
MUHUHUUHU

mjahh ongeveer.. lol
houden ze je aan.. hoe hard loopt hij ?
jij : lopen ?? 5 kmph ongeveer
agent: ehh hoe hard rijd hij ?
jij : 45 ... ongeveer..

Originally posted by JorisG:
Is goed menneke.. blijf maar zonder helm rondrijden.. Ik heb liever een zacht puisterig hoofdje dan een harde helm tegen mijn auto aan

[This message has been edited by JorisG (edited 12 July 2001).]

en als een eppo zonder helm tegen mijn otodebiel aanrijdt kan ik gaan dokken voor z'n plastische chirurgie! nou mooi niet! beter rijden ze zich ammel kapot tegen een oude eik!

ik heb ook nog wel zoon verhaaltje,was ongeveer 3 weken geleden:
ik ree voor de verandering 65 (normaal 85 ongeveer)rijdt er ineens een motorwout achter me
wout:mag ik even papieren?
ik:geef papieren
hij:hoe hard loopt ie?ik gok een kleine 70?
ik:klopt,ik ga niet 30 rijden tussen de auto's (uit scootin'
)
hij:je hebt groot gelijk,ik heb er geen probleem mee,als je binnen de bebouwde kom maar rustig rijdt
ik:doe ik ook altijd
hij: dan ist goed,toen gaf ie me nog complimenten over mijn mooie scoot
en mocht ik gaan

dus er zijn echt nog wel (te weinig) coole wouten

en als een eppo zonder helm tegen mijn otodebiel aanrijdt kan ik gaan dokken voor z'n plastische chirurgie! nou mooi niet! beter rijden ze zich ammel kapot tegen een oude eik!

Er nog een keer overheen rijden..