ModKid
1000+ post
ik heb al wat posts gemaakt, betreffend me aerox, ik heb hem vrolijk standaard gemaakt, alleen zonder vario ring want die klappert en zit overtoeren te janken voor een of andere reden, en ik rij maar 45 teller :S
anyway met mijn metrakit uitlaat was het zo, 5 gram rollen = hogere top, 6.2 gram rollen = 5km lagere top, maar betere trekkracht,
ik rij nu ongeveer 63 a 65, ligt er maar zo net aan, maar ik heb nu standaard zwarte rollen van 6.2 gram,
het is toch zo
zware rollen = meer toeren + betere trekkracht + lagere snelheid
lichte rollen = minder toeren + hogere snelheid + minder trekkracht?
zo is het toch of niet ? dus wil ik iets langzamer gaan maar iets harder optrekken moet ik wat zwaardere rollen nemen ( ja nog zwaarde ) om dan bv 60 teller te gaan, of iets langzamer?
ring helpt niet, die trilt, en maakt een klere herrie, en ik ga maar 45 dan.
thx voor de hulp
anyway met mijn metrakit uitlaat was het zo, 5 gram rollen = hogere top, 6.2 gram rollen = 5km lagere top, maar betere trekkracht,
ik rij nu ongeveer 63 a 65, ligt er maar zo net aan, maar ik heb nu standaard zwarte rollen van 6.2 gram,
het is toch zo
zware rollen = meer toeren + betere trekkracht + lagere snelheid
lichte rollen = minder toeren + hogere snelheid + minder trekkracht?
zo is het toch of niet ? dus wil ik iets langzamer gaan maar iets harder optrekken moet ik wat zwaardere rollen nemen ( ja nog zwaarde ) om dan bv 60 teller te gaan, of iets langzamer?
ring helpt niet, die trilt, en maakt een klere herrie, en ik ga maar 45 dan.
thx voor de hulp