lol
Ik heb werkelijk geen id wat er aan de hand is geweest.
Hij is in januari '99 gejat, en in septemer '99 door de politie in beslag genomen.
Hij was in een winkel in Beverwijk ter reparatie aangeboden (geen vonk) en daar zagen ze dat er een plaat over het framenummer zat gelast. Zij hebben de politie ingeschakeld.
In Oktober '03 kreeg ik een brief dat ze mn scooter hadden in het depot voor inbeslag genomen voertuigen (haarlem), en dat ik hem kon komen ophalen. Hij heeft daat dus van september '99 tot oktober '03 stof staan happen, zonder dat ik het wist.
Ik heb geen idee hoe ze weten dat hij van mij was. De plaat over het framenummer hebben ze weilliswaar weggehaald, maar het framenummer was volledig weggevijlt. Bij mn aangifte heb ik wel een paar fotos gedaan, en hij was nog steeds dezelfde kleur geel, maar toch. Enige mogelijkheid is via het bloknummer het framenummer achterhaalt, en zo mij gevonden aan de hand van het framenummer in mijn aangifte. Maar scooters zonder framenummer worden altijd vernietigd, heb dus geen idee waarom ze mij wel hebben opgezocht.. maar ben wel blij
Wie verwacht op zn 20ste nog zn scooter te kunnen komen ophalen
Maar goed.. to the point.
Mn dealer had alleen nog 4,2 liggen... is dat niet wat licht voor mijn std scoot?