Roest uitlaat

Thijnbab

Member
Mijn uitlaat is erg roestig (helemaal bruin) en vroeg me af if ik die mog kan schoonmaken en hoe of dat ik beter een nieuwe uitlaat kan halen
 
Advertisement - register to remove this

Wat een aannames en wat een preek. Neen ik ben niet van het wegwerpen, ik ben realistisch. Voor de goede orde, we verschillen vijf jaar in leeftijd.

Novorox, 2k etc hebben ook hun prijs. En dan alle tijd die erin gaat zitten. Dan is een nieuwe uitlaat van een merk een veel betere oplossing.
 
Last edited:
Wat een aannames en wat een preek. Neen ik ben niet van het wegwerpen, ik ben realistisch. Voor de goede orde, we verschillen vijf jaar in leeftijd.

Novorox, 2k etc hebben ook hun prijs. En dan alle tijd die erin gaat zitten. Dan is een nieuwe uitlaat van een merk een veel betere oplossing.

Voor niks gaat alleen de zon op.

Als je beter af te zijn met een sito + dan is die sneller weer verroest. Dan als je een nieuwe originele eronder zou hangen.

En laat een nieuwe originele uitlaat ook tussen de 300 euro en de 500 euro kosten.
Het is net wat je zelf wilt.


Zo`n originele is bij easyparts bijvoorbeeld niet meer aan te komen.


Novorox, 2k etc hebben ook hun prijs. En dan alle tijd die erin gaat zitten.

Dat is het zelfde als je gaan zitten bezuinigen op motor olie (want dat was voor vele te duur om te kopen)
Waarna je dan motor schade hebt en je ineens 200 - 300 euro kan verspillen aan een revisie.

Flesje olie kost je 5 euro minimaal voor een 4takt. (bij de action zelfs)

Welke tijd gaat er volgens jou erin zitten dan?? Beetje uitlaat redelijk schoon borstelen, en dan het goedje erop smeren.
Lijkt mij geen jaren plan om dat voor elkaar te krijgen?
 
Back
Top