Rizla racingday

Advertisement - register to remove this

Ik weet het nog niet.. ben de vorige keer wel geweest.. vond het wel vet 8)
Maar me gf komt terug van vakantie.. dus moeilijke keus
 
Het is een commercieel evenement waarbij je de kaartejs gratis bij een pakkie Rizla krijgt(volgens mij). Gewoon veel te veel mensen. Het is cker wel bruut hoor maar om nou in die drukte te gaan staan heb ik er echt niet voor over.
 
vorig jaar geweest en is idd niet leuk meer aangezien de kaartjes gratis zijn,kan je btw ook via internet krijgen (uitprinten) komen gewoon hele gezinnen op af met picknick shit enzo 8P vond het vorig jaar ook niet super boeiend dus sla het lekker over
 
kom er net weg, drukte viel erg mee vergeleken met vorig jaar.die stuntman (craig jones geloof ik) was echt vet. met z'n buell en harleys kon ie echt goeie stunts doen !
 
Mja, ik ben er ook net weer. Die stuntman kon ik dus niet zien aan de andere kant van de baan :(

Races waren wel leuk, vooral supersport 600 met lui als Vermeulen en zijn ten kate teammaatje (Mudderidge ofzo?). Het is wel jammer dat er zoveel mensen op af komen die eigenlijk totaal niet van races houden, maja deze x ook veel breezahs ivm de aanwezigheid van ene Jim :|
 
Back
Top