Ringetjes bij multivar

okee

Well-Known Member
Er zit achter de gradenplaat nog een ringetje, hoort dat zo? Een kameraad van mij heeft dat niet. En moet er nog wel een ringetje tussen de variobus en mijn ventilvar? O trouwens, weet iemand misschien toevallig de omtrek van een voorband van een f-15, is voor mijn digiteller. Ik heb nu 1440mm ingevoerd en ik weet niet helemaal zeker of dat wel precies genoeg is.
 
Advertisement - register to remove this

Ehm, dat ringetje zit er bij mij ook. Het zat eerst tussen mn vario en het 'schoepenrad'
biggrin.gif
nu zit het achter mn vario. het scheeld bij mij niks. En de omtrek van je wiel is vaak anders als die van anderen. Het ligt ook aan je band hoofte enz.
 
de omtrek van je band kun je toch gewoon opmeten...gewoon een streepje op je band zetten, dat streepje helemaal onderaan zetten, een rolmaat ernaast en naar voren rijden totdat het streepje weer beneden staat...dat lukt je wel denk ik.
 
Ringetjes roeleren
smile.gif


------------------
Aprilia SR50 LC.. DR 70cc Tuned, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm, Malossi Multivar/Ventilvar, Polini V-Snaar, Malossi Filteremelent, Malossi Fly Clutch & Tecnigas Next..
 
Back
Top