koperen ringetjes achter koppelingshuis?

Status
Not open for further replies.

Tommy.

*BA DUM TSS*
eeey...

aangezien ik geen goede ringetjes heb, ben ik op mn werk in het magazijn gaan kijken en daar vond ik 2 koperen ringetjes die perfect zijn om te zorgen dat mn koppelingshuis niet aanloopt oid.

ikzelf twijfelde of dit wel verstandig was op te gebruiken, maar leg het toch even hier voor.

kan dit gewoon, en zal ik hier geen problemen mee krijgen?

(voor mn sprinter dus: polini poulies, delta en wingbell)
 
Advertisement - register to remove this

dat het koper zacht was wist ik inderdaad, maar ding zit volledig vastgedraaid nu en koppelingshuis loopt nergens aan dus dat vind ik perfect zitten...

zou het door hitte dan kunnen verbuigen oid?
 
niet doen dus melf?

kan hier iig in de buurt nergens goede ringetjes vinden :S

ik heb 1 stalen ring die er perfect in valt maar heb er dus nog 1tje nodig, wat als ik nou de stalen ring onderop doe (op de poulie) en de koperen ring erboven, of andersom?
 
Dat maakt toch niks uit.. het koper drukt nogsteeds in..
Maar ik vind het wel heel raar dat je nergens een ring kan vinden ? Kan je er geen opmaat maken ? :p
 
de buis die origineel door het karter loopt bij mina horizontaal is de juiste maat.
ik heb het stuk wat ik er tussen uit gezaagd heb in ringetjes van 1en 2mm laten snijden.(kan ook met een zaag maar dat is niet zo nauwkeurig en dan trok mijn huis krom)
 
het probleem is dat alles dicht was op het moment dat ik t halen wou
(vakantie tijden enz.)

uiteraard kan ik wel een ring uitboren of uitvijlen oid maar een nette ring is in mijn ogen gewoon t best
berto: over welke buis heb je het? :S
 
de buis, die tussen je 2 carters zit. met die 2 borgpinnen erop.

koperen ring lukt volgens mij perfect!
ik heb zelfs een koperen buis gebruitk voor sr velgen @ slider.
 
boven in je blok zitten 2 lagers en daardoor die buis waarmee hij origineel aan je kader hangt.als je een omgelast subframe hebt heb je normaal ongeveer 10cm er tussenuit geslepen
cilindermontage2.JPG

juist boven het spruitstuk

*whoop sander was me net voor*
 
dat ik dat in het begin nie doorhad :D

is inderdaad een mooie optie!! ding heb ik toch nie meer nodig ivm kiesler subje...

ik ga de buis in mootjes hakken dan komt het weer helemaal goed ;)
thnx !!

close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top