Retroscooter elektronische begrenzer

jlrens

New Member
Hoi Allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeld, en ik denk dat ik de vraag in het goeie topic stel, anders svp verplaatsen.
Het zal een jaar of 11 of 12 geleden zijn dat we voor mijn vriendin een scootertje kochten.

Een van de vele uitvoeringen van de Retroscootertjes, en volgens mij waren ze onderhuids veelal hetzelfde.
In mijn jeugd nooit op een scooter gereden en had geen idee van snelheid, we gingen naar huis met een 25kmh (blauw plaatje.)
Al snel is dat natuurlijk niet leuk meer als de fietsers je zowat inhalen, en na wat lezen vond ik informatie over ''het beruchte draadje''.
Gevonden, losgekoppeld en jahoor de scooter reed een stuk harder.

Nou is mijn vraag eigenlijk, hebben de modellen van nu nog altijd dat kabeltje?
(BTC GrandeRetro GT2 ziet er namelijk optisch nog exact identiek zo uit als wij toen hadden gekocht).
Nadien ging ik er zelf ook regelmatig gebruik van maken, maar na 2,5 jaar ofzo hebben we hem verkocht.
Gezien ik dichterbij huis ben gaan werken en ik daarvoor de auto minder wil gaan gebruiken ging mijn gedachte voor de mooi-weer-maanden weer uit naar zo'n modelletje namelijk.
Mochten die dingen onderhuids ook nog precies zo zijn, en dat kabeltje van de elektroniche begrenzer zit er nog altijd, dan heb ik die denk ik snel weer gevonden, haha.

Geen idee of jullie me dat hier kunnen vertellen, zodoende dat ik eens een balletje opgooi.
Als iemand me kan helpen hoor ik het graag, vast bedankt :grinning:
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top