Resonatie ring..Check foto plz...

KoenoX

Well-Known Member
Is dit een soort van resonatie ringetje? Ik heb de foto net genomen van mijn leovincie handmade dit is de kant waar de demper op moet...
zo ja, hoe krijg ik hem er dan uit...


piemel2.JPG


Sorry voor de onduidelijke foto... Ik stond een beetje te dichtbij.
 
Advertisement - register to remove this

Ja maar moet t wel zeker wetenn :p niet dat ik dalijk heel mijn uitlaat verneuk..
Want wat je ziet.. loop helemaal door naar binnen.. zover als je kan kijken (5 cm ongeveer) Kan ik er gewoon een platte schroevendraaier tussenzetten aan de zijkant en een keer op hengsten?
 
KoenoX said:
Ja maar moet t wel zeker wetenn :p niet dat ik dalijk heel mijn uitlaat verneuk..
Want wat je ziet.. loop helemaal door naar binnen.. zover als je kan kijken (5 cm ongeveer) Kan ik er gewoon een platte schroevendraaier tussenzetten aan de zijkant en een keer op hengsten?
jaja,wrom zou dat niet gaan,die uitlaat kan heus wel tegen een stootje hoor,en anders,die puntjes weg dremelen en tegen tikken(slaan)


oi
 
Ooww.. zoo ja.. maar omdat het helemaal door naar binnen loopt lijkt het wel gewoon de pijp zelf. Dus ik ga er nog niet op slaan omdat ik dan dalijk het halve binnenste van mijn pijp vernaai...
 
probeer eens te kijken tot wanneer dat 'buisje' dan ophoudt in je uitlaat...
of voelen gewoon met je vinger oid...
het ziet er wel uit als een begrenzing...

maar waarvan is deze uitlaat? want volgens mij zit de demper hier rechtuit of zie ik dat verkeerd? (zoals de leo handmade van citta)
 
ik zie nu pas dat het om het demper eind gaat.. en daar zin in de ZX van leovince wél een begrenzer. die kan je gewoon verwijderen op de manier die ik al vertelde.. met dremel weg schuren/slijpen of een schroeven draaier tussen steken.
maar ik zal niet weten of het veel zou uitmaken qua prestaties.. wat is je setup nu? en hoe hard rij je ong?
 
ik heb en leo zx, en er zit bij mij ook dat resonatiebuisje in aan de demper .

Denk niet dat het echt veel trekkracht/snelheid afremt aangezien niemand die ik ken het eruit heeft gesleurt.


GRtzz
 
Back
Top