Replica Speedfight Project

Thnx. Ik voeg je eersdaags nog ff toe op msn voor dat ding:)

Verders zit ik met het probleem dat ik maar geen goede koeling krijg. Heb nu een dubbele radiateur, in serie gezet met een elek reich pompje. Zit eraan te denken om de pomp aan de krukas maar te testen....

Iemand een suggestie? De slangen lopen zo optimaal mogelijk, en er zitten geen knikken in.
 
Idd volgens mij nog untuned :)
Kan je nagaan als ie strax getuned is })
Maar wees slim en laat dat ding tunen, is echt
een wereld van verschil met hoe die nu rijdt -:-
Suc6 verder met je project, word wel wat +pippi+
 
SpeedPunk said:
Idd volgens mij nog untuned :)
Kan je nagaan als ie strax getuned is })
Maar wees slim en laat dat ding tunen, is echt
een wereld van verschil met hoe die nu rijdt -:-
Suc6 verder met je project, word wel wat +pippi+
Ja hij word cker getuned, want dit is het niet helemaal nog. Ws volgende maand, deze maand eerst verder met het uiterlijk. Ook belangrijk in mijn ogen. En de koeling:X
 
Hmm, normaal zou een speedfight rad icm met elec pompje al genoeg moeten zijn, doet die pomp et wel goed? Accu leeg? Ik zou toch eerst die dingen checken :)

succes
 
eej man

Die binnenkappen zien er wel stoer uit!! Wat is er mis gegaan met je electrische waterpomp dan? Kmoet er ook nog 1 aansluiten op n speedfight dus.

trouwens je eerste 10 foto's ofzo zijn dood. tot aan die ene van je schokbreker.

grtz Daniel
 
Hey. Ja die foto's :S Is weer zo'n klote werk om te uploaden, doe ik nog wel keertje. Met het pompje opzich is niets misgegaan, maar et werkt op 1 of andere manier niet. Koelt niet goed. Dus nu test ik eerst weer even met de krukas pomp, kijken of het dan wel goed komt. En die kappen...ik ben er trots op :+
 
Thnx allemaal. Pompje zat btw 100% goed, toch michiel:P Ik kom dinsdag avond ff langs, als dat kan. moet je nog een keer naar fred? Ik zoek vervoer namelijk;)
 
Gisteraaf nog even wat met gaas geknutselt:
yHM72427.jpg

lsQ72480.jpg
 
Back
Top