B BlueRandolf. Well-Known Member 8 August 2006 #1 Hela, Als ik die dekseltjes waar de remvloeistof inzit erafschroef, dan zie ik een soort zigzag patroon. Moet dat vol zitten met remvloeistof? Want nu zit er haast niks meer in. Welke remvloeistof vr een aerox wordt dan aangeraden?
Hela, Als ik die dekseltjes waar de remvloeistof inzit erafschroef, dan zie ik een soort zigzag patroon. Moet dat vol zitten met remvloeistof? Want nu zit er haast niks meer in. Welke remvloeistof vr een aerox wordt dan aangeraden?
Aerox-Evo70 No Title 8 August 2006 #2 nee, dat is alleen een rubbertje, die kan je er ook zo uithalen. je kan aan de zijkant gewoon zien of het niveau boven het minimum zit (als je scooter recht staat) Upvote 0 Downvote
nee, dat is alleen een rubbertje, die kan je er ook zo uithalen. je kan aan de zijkant gewoon zien of het niveau boven het minimum zit (als je scooter recht staat)
Thomans Sonicmans 8 August 2006 #3 Aerox-Evo70 said: nee, dat is alleen een rubbertje, die kan je er ook zo uithalen. je kan aan de zijkant gewoon zien of het niveau boven het minimum zit (als je scooter recht staat) Click to expand... klopt, je moet trouwens over het algemeen dot 3-4 hebben. Dat is bij mijn Grimcea remspul iig, denk niet dat het veel zal verschillen met brembo.. Upvote 0 Downvote
Aerox-Evo70 said: nee, dat is alleen een rubbertje, die kan je er ook zo uithalen. je kan aan de zijkant gewoon zien of het niveau boven het minimum zit (als je scooter recht staat) Click to expand... klopt, je moet trouwens over het algemeen dot 3-4 hebben. Dat is bij mijn Grimcea remspul iig, denk niet dat het veel zal verschillen met brembo..