Remvloeistof

Fenjo

Ev0luti0n NRG
Hey,

Weet er toevallig iemand of remvloeistof ook coating eraf bijt? Heb het namelijk wel gehad bij gewoon verf vandaar.

Gr, fenjo
 
Advertisement - register to remove this

ja oke kheb mijn rempotjes laten coaten.. Alleen zit er een heeel klein beetje (spettertjes) in de binnenkant hier van. En is niet echt makkelijk om het weg te krijgen.
 
Coating blijft wel zitten. Meestal valt professioneel gespoten lak er ook niet snel af, maar spuitbuslak valt er gelijk van af bij aanraking met remvloeistof.

wat een onzin, al eens geprobeerd dan |(, denk het niet. ik heb vandaag nog me remvloeistof vervangen en drupte zoveel op mijn zelfgespoten lak en zit er nog steeds op hoor;) alleen snel wegvegen en schoonmaken dan is er niks aan de hand

grt jordi
 
wat een onzin, al eens geprobeerd dan |(, denk het niet. ik heb vandaag nog me remvloeistof vervangen en drupte zoveel op mijn zelfgespoten lak en zit er nog steeds op hoor;) alleen snel wegvegen en schoonmaken dan is er niks aan de hand

grt jordi

Ligt dan wel aan de soort lak.
Ik had me klauw (geverft) ontlucht en het bobbelde al na 1 minuut :X
Schoon geveegt en na een uur viel de verf er alsnog gewoon af.
(verf zat al 2 jaar goed op de klauw)

Six zijn remklauw was gespoten (goed droog). Daar zag ik ook bobbels op zitten door remvloeistof.
Six heeft ook remklauwen die gecoat zijn (op een andere brommer ) , daar zie je helemaal niks aan.

Coating kan er imo dus gewoon tegen. Ik weet alleen niet wat er gebreurd als het lange tijd in aanraking komt met rem vloeistof.
Je zegt dat het echt IN je bakje zit. Ik zou persoonlijk toch even proberen de coating weg te schuren/krabben oid.
 
Back
Top