Remklauw

Woujo87

Well-Known Member
Hi!

Ik kan niet echt een voorstel-sectie vinden dus dat doen we dan maar niet...

Ik heb een vraag; ik heb een malagutu f15 met datum eerste toelating 8/2005.

Mijn remklauw voor is stuk en valt niet meer te reviseren. Nu zoek ik een andere maar weet niet welke. Plaatselijke scootershop zegt €175 voor een nieuwe ex.

Iemand een idee of dit klopt?
Super trouwens dat je ook
Via ios foto kan uploaden

Das mijn klauw!

Gr Wouter
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.4 MB · Views: 5
Advertisement - register to remove this

Z'n grimeca remklauw past op een hoop scooters. Als je misschien een gevraagd advertentie zet dat je success hebt, want een hoop mensen hebben vaak zoiets nog wel liggen maar vinden het de moeite niet om het in de verkoop te gooien. Op marktplaats zal je ook gauw success hebben.

Als je googled op een grimeca remklauw vind je al gauw winkels voor onder de 100 euro wil je een nieuwe kopen.
 
Er zijn 2 soorten klauwen , dit lijkt mij een oud type , dat zijn de eerste types van voor '99.

Die nieuwere zijn makkelijker te krijgen ,maar deze zijn ook wel te vinden. Maar meestal gebruikt dus.

Een andere oplossing is een andere linker vorkpoot met nieuwe type bevestiging , dan is het niet zo moeilijk om een goeie remklauw erop te zetten en bovendien remt ie dan ook beter dan het oude type.

ze zijn overigens ook wel goedkoper te vinden op internet :

http://www.leertouwer.com/default.a...12&returnURL=id=20||cid=53||page=61||ps=5||pg=
 
Ik ben onderhandeling met iemand in den Bosch.
Die komt mij een zooi Firefox kappen en onderdelen brengen.
Hij heeft ook remmerij voor de Firefox.
Daar had ik opzich wel belang bij. Volgens mij zit daar ook een oud type remklauw bij.
 
Back
Top