This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Remco's Runner

ik vind dit een nette runner hoor en nog bedankt voor die rs demper

edit/ wat heb jij een rare duim 8P edit
 
die duim viel me ook al op jah,wat een maf ding zeg. verder vette scoot en deze demper is echt stukke mooier.
 
Is de RS dempert toevallig 4 sale?

Z'n duim is gewoon een beetje gebogen omdat hij die carb vast heeft, nix mis mee toch.

Edit: Wat ik trouwens niet snap, waarom heb je heel je buddy bekleed terwijl je gewoon een simpel powerfilter direct op je carb hebt.
 
nie fucken met me duim he! niks mis mee dacht ik zo :S
om ff op alles te antwoorden...
-bandenrood word bandenwit
-rs demper verkocht
-buddy is bekleed omdat ik eerst wel een helmbakfilter had, maar nu niet meer, bekleding heb ik maar laten zitten.
-Tail is niks aan veranderd die goude lasnaden zitten er std op jah

van de week ga ik ff verder beunen, namelijk sportstuurtje en digi temp + toeren teller monteren owja en ook de binnenrotor monteren
 
ff nieuwe update:
sportstuur + koso toeren / temp meter zijn gemonteerd en alles beter afgewerkt. Alleen de MVT binnenrotor moet er nog op worden gemonteerd, maar dan moet guillaime hem eerst maar eens opsturen







 
Vetjes, alleen waar is dat kapje waar bij het oude model de accu achter zit? Enne wat heb je met je caterkap gedaan
 
Vette scoot ,stuurtje is ook vet

Carterkap is ook wel vetjes ,die scheiding :W
 
Originally posted by gilera85
kapje ligt in de schuur
en de carterkap is ie niet mooi ??

kan aan de foto liggen maar ziet er heel smerig uit :S

oja tipje voor als je voortaan foto's maakt, zorg dat je geen foto's tegen het licht in maakt
 
Originally posted by Boyd
kan aan de foto liggen maar ziet er heel smerig uit :S

oja tipje voor als je voortaan foto's maakt, zorg dat je geen foto's tegen het licht in maakt

ja, ik zie het
 
Mooie scooter met een vette setup.
Ook leuk stuur is volgens mij het zelfde als die ik heb. Heb je hem ook moeten aanpassen ?
 
update: 2e radiateur is erbij gefixxt
cilinder word gepoetst wegens een vastloper en nieuwe zuiger komt eraan....