Remco's Runner

Remco

terug van weggeweest
Dit is dus mijn projectje, mijn runner....
Het begon allemaal vrij simpel met een top thropy 70cc tuned, yasuni R en 21mm carb.
Dit werd ik na een half jaartje wel zat en bedacht toen een andere snellere setup voor mijn runner...
Er kwam een hebo alu NG 70cc die werd getuned door joel selder.
Er werd een malossi overrange set aangeschaft en een yasuni c16...Dit knalde aardig draaide bijna 13000 met leuk wheelie power. In de herfst van 2002 kocht ik een nieuwe evo 70 cilinder voor 175 euro ( koopje dus ) en ik begon aan een nieuwe uitdaging, ook werden er een aantal delen van mijn runner fluo geel gespoten en er kwamen nieuwe onderdelen bij...dit is nu de setup:
polini evo 70 cc
polini evo 6 uitlaat
rs demper
doppler kruk-as
s.k.f c3 lagers
MVT binnenrotor
24 mikuni vlakschuif carburateur
K&N filter
malossi MHR 2000 vario
malossi kevlar belt
malossi torckdriver
malossi vl11
malossi rechtspruitstuk
hebo koppeling

andere leuke aanpassingen aan mijn runner zijn:

braking oversized remschijf
paioli HAT achtervering
buzetti voorvork
bridgestone ML 50

hier de foto's:


SIMG0157.jpg

SIMG0163.jpg

SIMG0186.jpg

SIMG0188.jpg

SIMG0194.jpg

SIMG0195.jpg

SIMG0197.jpg

SIMG0198.jpg


zoals je ziet moet ik hem nog ff afmaken, maar dat komt wel goed!

Remco
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind em echt heel bruut. Die pijp is echt vet alleen jammer van die rs demper alleen zal dat wel nodig zijn want die demper is niet echt goed of wel?
 
thnx voor de reactie's ik denk dat ik die rs demper verkoop, want kwa geluid maakt het niet echt verschil, mja kzie wel

btw wie heeft mij maar 2 sterren gegeven :p vorige keer waren het er nog 4, maja niet ech boeiend
 
he man lauwe scoot ik ben ook van plan MVT binnenrotor te kopen voor mijn aerox wel vette zetup en die pijp die is pas vet nou ga zo door!!groeten rutger
 
hele vette scoot! misschien iets om een alu rs demper te nemen ipv carbon. vind dat carbon echt lelijk. persoonlijk vind ik de rs demper niet echt mooi staan bij de uitlaat, terwijl de uitlaat zelf heel vet is.

verder vette setup :)
 
yoo vette runner.

leuke setup :D

ik heb maar 1 std rad en hij word ongeveer 61 graden dus zal goed zijn.

Succes verder met je RuNNer.


RuNNeR RuLuZZZzzz
 
bandenrood is vet, maar dan moet je wel een rode scooter hebben of iig sommige kappen rood zoals ik bij me beta..zal er eens een foto van zoeken!
 
Back
Top