rem schijf van velg halen

Furious-Aerox

Well-Known Member
hallo ik wil me remschijf van me voor velg haalen omdat ik me velg wil spuiten maar een probleem krijg hem niet los het is een inbus bout en aerox velg

nog tips om hem wel los the krijgen

Advertisement - register to remove this

ja
imbuss sleutel erop zetten en met een pijp sleutel ofzo je arm verlengen. Zo kan je meer kracht uitoefenen.
Of met een hamer de bout laten schrikken en tegen de sleutel aan slaan.

ik tik er even met een hamer op zodat ie "schrikt" , en dan de sleutel er even intikken (omdat het kopje meestal iets naar binnen slaat) en dan met een haakse imbussleutel met een buisje erop draai je m vaak zo los , alleen er zit std loctite aan de bouten dus het kan zijn dat je de velg moet verwarmen (heeft ook vaak niet gehoeven bij mij)

nou ik hep er 2 van de 3 uit hep de inbus verleng met een buis
maar nu hep ik een nog erger probleem :( dat gaatje waar die inbus in moet is van al dat probeeren voordat ik die tips krijg al een beetje kapot maar nu als ik die inbus er in doe geeft ik er een tik met de hamer op en dan die buis er overheen geschoven en dan draait hij telkens door

mensen nog tips om hem er uit the krijgen :P

grts patrick

de kop een beetje in elkaar slaan met een hamer , daarna de sleutel erin meppen en weer proberen. anders even met een beitel idd

en mocht het echt niet willen even met een lasapparaat op de boute een stang lassen (is ie meteen ook warm )

Back