Ik doe het zo.. Ik open het potje boven... vul deze tot helemaal boven.. en pomp gewoon een paar keer
(rustig, want springt op als je te hard knijpt),
dat doet hij net niet, er springt niks op, hij "pompt" niet denk ik :s
Kheb al met een spuitje het potje bijna leeg getrokken totdat ik de 2 gaatjes zag onderaan het potje (zat wel nog 2mm vloeistof boven), en als ik dan knijp, springt echt niks op :s
je moet er wel de tijd voor nemen. Dan open ik de nippel een paar slaagjes (ik hou hierbij de remhendel ingeknepen) en dan loopt er niet altijd meteen wat vloeistof door de slang, dus pomp ik nog een paar keer ff, daarna hou ik de hendel weer ingeknepen en draai dan de nippel dicht (hoeft niet meteen wat uit te komen de eerste keer) dan pomp ik weer ff en doe weer dezelfde stap als hiervoor, net zolang totdat er opeens wel vloeistof door de nippel naar buiten komt, let hierbij op de luchtbellen die er dan inzitten, dit doe je net zolang totdat je bijna geen luchtbellen er meer in hebt 100% krijg je dat er toch niet uit. Let wel erop dat je het potje steeds bijvult, want als je het potje leegtrekt, heb je het hele systeem weer vol lucht zitten
ok dit begrijp ik duidelijk