RocketTuner
Mina vert power
ik WEET dat hier veel how-to's over zijn, maar versta er geen een van, kan iemand me PRECIES uitleggen hoe ik het moet doen?
en die nippel onderaan, moet je die iig open en dicht draaien of ENKEL dat rubber dopje eraf halen of beide of??
dus ik denk (uit al het lezen van die how-to's):
rempotje bovenaan open, bijvullen tot over de helft met Dot4.
dan die nippel er onderaan aan de klauw afhalen.
dan een slangetje daaraan hangen met daaronder een potje.
dan pompen (met je potje open dus).
die nippel beetje open en toe draaien ofzo?
blijven pompen tot er olie uit dat slangetje aan de nippel komt.
dan alles terug dicht.
Ik had dus eerst m'n klauw gereviseerd, en alles terug gestoken om vervolgens mijn rem te ontluchten.
Dan al die stappen hierboven gedaan, maar er gebeurt echt niks.
ik voel iig totaal GEEN druk meer als ik de rem inknijp, echt niks, hij valt gewoon terug neer door de zwaartekracht.
Ook zie ik in mijn potje geen olie beetje opspatten als ik snel knijp, niks gewoon.
kan iemand me helpen, kversta er echt niks van, zelfs met m'n laptop naast ik versta ik het niet, het is allemaal zo vreemd uitgelegd allemaal.
Thx, en tis nogal dringend aangezien ik nu niet meer kan remmen.
en die nippel onderaan, moet je die iig open en dicht draaien of ENKEL dat rubber dopje eraf halen of beide of??
dus ik denk (uit al het lezen van die how-to's):
rempotje bovenaan open, bijvullen tot over de helft met Dot4.
dan die nippel er onderaan aan de klauw afhalen.
dan een slangetje daaraan hangen met daaronder een potje.
dan pompen (met je potje open dus).
die nippel beetje open en toe draaien ofzo?
blijven pompen tot er olie uit dat slangetje aan de nippel komt.
dan alles terug dicht.
Ik had dus eerst m'n klauw gereviseerd, en alles terug gestoken om vervolgens mijn rem te ontluchten.
Dan al die stappen hierboven gedaan, maar er gebeurt echt niks.
ik voel iig totaal GEEN druk meer als ik de rem inknijp, echt niks, hij valt gewoon terug neer door de zwaartekracht.
Ook zie ik in mijn potje geen olie beetje opspatten als ik snel knijp, niks gewoon.
kan iemand me helpen, kversta er echt niks van, zelfs met m'n laptop naast ik versta ik het niet, het is allemaal zo vreemd uitgelegd allemaal.
Thx, en tis nogal dringend aangezien ik nu niet meer kan remmen.