Regel vernietiging door?

J-R-W

Jerster
Heeey,
Weet iemand hier of die ene regeling dat als hij te hard loopt je hem kwijt bent erdoor is gekomen/komt ??
Ik hoop het niet maar ja.
 
Advertisement - register to remove this

owh nee? had ik een tijdje geleden gelezen op internet die hadden het uit een zeer betrouwbare bron, en het zou tergelijk met het kenteken ingevoerd worden.

ik zal nog wel ff kijken of ik het terug kan vinden...
 
zover ik weet komt er in 2006 (volgensmij) idd een kenteken met APK keuring, waar je niet doorheen zou komen als er ook maar IETS opgevoerd/niet origineel is.
verder over die regel heb ik niets gehoord over dat het ingevoerd zou worden of niet, alleen dat er plannen voor waren.
 
in 2005 dus het kenteken met een korte INFORMELE keuring

dwz framenummer en bloknummer

scooter MOET aanwezig zijn bijj aanvraag kenteken

snelle onderdelen maken niet uit
 
franky said:
in 2005 dus het kenteken met een korte INFORMELE keuring

dwz framenummer en bloknummer

scooter MOET aanwezig zijn bijj aanvraag kenteken

snelle onderdelen maken niet uit

Dus hieruit kunnen we opmaken dat het niet meer uitmaak of je teveel vermogen heb ?
Als de snelle onderdelen je kenteken niet beinvloed...
 
Rollerbanken blijven lijkt me :) Dus denk wel dat het uitmaakt dat je scootertje te hard rijd 8P Of je houd van boetes, kan ook natuurlijk.
 
Xs-racer said:
zover ik weet komt er in 2006 (volgensmij) idd een kenteken met APK keuring, waar je niet doorheen zou komen als er ook maar IETS opgevoerd/niet origineel is.
verder over die regel heb ik niets gehoord over dat het ingevoerd zou worden of niet, alleen dat er plannen voor waren.

APK en anders wordt hij niet verzekerd ? Hoe meot dat dan met onze sprinters 8P
 
dus als ik hier nou uit opmaak , dat je scooter wel te snel mag rijden ,en tog goed gekeurd worden ??? je hebt toch ook veels te hoge uitlaatstoot enzo ??
maarja, vind et maar vaag, en dus stel je laat hem niet keuren, wil niemand je ook verzekeren, ?
 
mhrlover said:
dus als ik hier nou uit opmaak , dat je scooter wel te snel mag rijden ,en tog goed gekeurd worden ??? je hebt toch ook veels te hoge uitlaatstoot enzo ??
maarja, vind et maar vaag, en dus stel je laat hem niet keuren, wil niemand je ook verzekeren, ?

ze testen alleen framenummer etc. en kijken of die niet gestolen is. hele oppervlakkige controle
Grtz
 
oww, ja dacht niet ,dat ze ff kijke naar je cil enzo ,maar dacht wel dat ze hem ff zouden banken , enz, ..
maja,

moet toch maar s opzoek voor een snorfietsie erbij :)
 
Back
Top