nou aangezien de DD Evolution viper een kenteken heeft word deze standaard gemaakt voor straatgebruik. plannen daarvoor zijn wel dat hij gewoon helemaal onder handen word genomen maar daar zien jullie de updates wel van verschijnen
wat info over mezelf:
Ik ben jimmy. woon in lonneker (dichtbij enschede) en ben 20 jaartjes oud. in het bezit van auto en motorrijbewijs. ik ben al zo'n 9 jaar bezig met brommers en scooters. en blijf het leuk vinden. aantal (ex) brommers van mij
dakversiering (combi van een minibike met een minarelli blok)
mina minibike
senda 80 (hier nog met mk pro race2)
dit word dus de straatviper (wel met ander blok (A))
Ex GSM
hier komen de vorderingen van de sprinter te staan :
hier wat foto's bij aankoop:
het is een nieuw model sr frame maar er passen ook viper kapjes op
aangezien ik genoeg viper shizzle heb liggen is de keus dan snel gemaakt :lol:
eergisteren (15-05-09) alles gedemonteerd en geschuurd
en vervolgens gisteren gespoten
frame:
UPDATE
jup 8)
net ff nieuw voorbandje op de velg laten leggen
en het stuur er ff opgehangen
die moet overnieuw zitten zakkers op
i like the colours
update
nou updateje dan maar weer
Update
gedeelte kappen eraan gehangen voor een beeld
alleen een mooie manier vinden om die binnenkap erop te krijgen 8) stang word nog demontabel denk ik
ik twijfel alleen nog over het stuur ik vind het te hoog met de rest
Updates volgen
- setup:
carters: gestraald en getunede dd carters
cilinder: polini evo2 (xsh max)
krukas: Power one pen 12
uitlaat: XSH roost voor evo
carberateur 28mm oko met stage 6 kelk
filter: XSH 70mm
membraam: malossie vl14
wig: kiesler (Djimbo tuned)
spruitstuk: 28mm mhr recht (djimbo tuned)
ontsteking: hpi 05
overbrenging: overrange 2005
koppeling: stage 6 torque control
vertanding: 13/44 malossie