Red Devil Rox

Marcel-NRG said:
Hey dude waar heb je dat spruitstuk gekocht :p
ik heb nu een 25 recht, maar moet ff een tijdelijke hebben voordat het geval word omgelast :#

ooOi

Ey, dude. Dat spruitstuk heb ik bij een kamaraad vandaan8P, zal wel ff aan m vragen waar hij m weg heeft :P

-Maykel

netjes

hey kerel .

zeker wel netjes werk .
jammer dat je niet verder bent gegaan met een 2e rox .
maar bak in iedere geval het toppunt met deze

hey kerel ga je speekuhh

Maykel182 said:
Misschien is t ook wel zonde, maar wel orgineel na mijn mening. Als iedereen t zonde vind, zul je t zelf schijbaar niet doen...

Ben nu btw, die bcd lamp aan t weg plamuren, vanavond update hier over :)

-Maykel

Oke, morgen maak ik wel ff een update, plaatjes site is !#%%@#^&#¤³¾¼‘€, snap je 8P

-Maykel

Ziet er goed uit...zou die gaatjes van de bcd lamp ook dichtplamuren als ik jou was. Staat veel mooier en strakker. Mooi project verder!

Volgens mij heb je niet geod geschuurd voordat je die plamuur eropdoet want ik zie nergens schuurstrepen of groeven of weet ik wat. voordat je gaat plamuren moet je effe schuren met 80 of 120 ofzo. en nog een tip:
Als je je plamuur mooi glad uitstrijkt dan gaat het schuren ook veel makkelijker en sneller. (dat is niet echt het geval bij die underseat)

NeoGeniX said:
Ziet er goed uit...zou die gaatjes van de bcd lamp ook dichtplamuren als ik jou was. Staat veel mooier en strakker. Mooi project verder!

Die gaatjes vind ik juist wel mooi, en als je ze dicht maakt dat lijkt t net weer zn cheap ass tnt lampje 8P

-Maykel

Spasta said:
UPDATE; 05-06-2004

Zow, heb daarnet de Yasuni Carrera 21 besteld !!!, weer €345 armer
Ik hoop dat ie volgende week op de mat ligt

carrera 21 :d

wat is daarmee? :?
kvind em wel vet worden 8)

wel leipe uitlaat die C21

yasunic21-6.jpg

yasunic21-7.jpg

Ja t is een geile uitlaat, maar waarom post jij die foto's hier ?, inmiddels weet iedereen wel hoe zn uitlaat er uit ziet...:P, Ik post binnenkort mn eigen C21 hier wel 8)

-Maykel

Back